Ανάδειξη του θησαυρού της τοπικότητας ζητεί η Ένωση Ξενοδόχων Λέσβου

25/1/2017
Αίτημα για ένταξη των νησιών του ανατολικού Αιγαίου στα προγράμματα χρηματοδοτούμενης συνδιαφήμισης, της προσεχούς τουριστικής περιόδου του 2017, με τους Τ.Ο., κατέθεσε η Ένωση Ξενοδόχων Λέσβου στο υπ. Τουρισμού με σχετική επιστολή. Όπως αναφέρεται ζητείται από την αρμόδια υπουργό Έλενα Κουντουρά να να μεριμνήσει «ώστε να συμπεριληφθούν και τ’ ακριτικά προσφυγόπληκτα νησιά μας, προτείνοντας στους Τ.Ο., να δημιουργήσουν ειδικά (πολυήμερα 7 ή 14 ημερών) πακέτα διακοπών για Λέσβο, Χίο, Σάμο κ.ά., προκειμένου να μην επαναληφθεί η περυσινή κατάρρευση όλων των Τουριστικών μεγεθών και δεικτών, απειλώντας άμεσα επιχειρήσεις, απασχόληση, εισόδημα, νοικοκυριά κ.ά.»
Όπως αναφέρεται «οι διεθνώς αναγνωρίσιμοι και ήδη προβεβλημένοι τουριστικοί προορισμοί της Χώρας μας ίσως ελάχιστα, αν όχι καθόλου, χρειάζονται τώρα τη χρηματοδοτούμενη συνδιαφήμιση με Τ.Ο., χαμηλού ναύλου πτήσεις κλπ, που αναμφίβολα χρειαζόμαστε πάρα πολύ (εδώ και τώρα) εμείς, οι προσφυγόπληκτοι νησιωτικοί προορισμοί.
Το συγκριτικό μας μειονέκτημα, αυτό του μικρού μεγέθους αγοράς, αποτελεί συγχρόνως και το συγκριτικό μας πλεονέκτημα, δηλαδή εύκολα «γεμίζουμε», όπως εύκολα «αδειάσαμε» πέρυσι (2016), αρκεί να μεριμνήσετε επιλαμβανόμενη η ίδια προσωπικά για την αναστροφή της εικόνας μας με βέλτιστες πρακτικές διεθνώς αποδεκτές, διαχείρισής της»
Μάλιστα σε έγγραφο για την τόνωση της αναγνωρισιμότητας ειδικά της Λέσβου προς την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου η Ένωση αναφέρει ότι πρέπει να αξιοποιηθεί η τάση της «GLO-CALIZATION, χαρακτηριστικής σύγκλισης Παγκοσμιοποίησης και τοπικού παράγοντα». Σημειώνει σε για την Π.Ε. της Λέσβου, το Απολιθωμένο Δάσος, τα Μουσεία Φυσικής Ιστορίας, Παλαιοντολογίας, Ελαιοτρ. ΒΡΑΝΑ, η Κρουαζιέρα, οι Καταδύσεις, η Λεσβιακή Γαστρονομία, τα Πολιτιστικά και θρησκευτικά Μνημεία και προσκυνήματα κ.ά. κι ανάλογα και στις άλλες Π.Ε., που απαιτούν και προϋποθέτουν ολοκληρωμένη γνώση, διαχείριση, προστασία και ανάδειξη του προορισμού συνολικά, συνδέοντας το Τουριστικό Management / Marketing με επενδύσεις σε τοπικό Περιφερειακό, εθνικό και διεθνές επίπεδο, ενθαρρύνοντας αντίστοιχες συνεργασίες και καινοτόμες επενδυτικές πρωτοβουλίες μέσα από την παγκόσμια εμπειρία και γνώση».