Apple - IBM: Συνεργασία με έμφαση και στις ταξιδιωτικές υπηρεσίες

11/12/2014
Η Apple και η IBM προσφέρουν την πρώτη σειρά λύσεων IBM MobileFirst for iOS, εφαρμογές που είναι σχεδιασμένες ειδικά για επιχειρήσεις, καθώς και υποστηρικτικές υπηρεσίες cloud, καθιστώντας τις δυνατότητες της ΙΒΜ στον τομέα Big Data & Analytics διαθέσιμες για τους επιχειρηματικούς χρήστες iPhone και iPad.



Οι εν λόγω λύσεις απευθύνονται στους εταιρικούς πελάτες από τους κλάδους των τραπεζών, των λιανικών πωλήσεων, των ασφαλιστικών εταιρειών, των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, των τηλεπικοινωνιών καθώς και για κρατικούς οργανισμούς και αεροπορικές εταιρείες,
Έχοντας αναπτυχθεί αποκλειστικά για τις συσκευές iPhone και iPad, οι εφαρμογές IBM MobileFirst for iOS υλοποιούνται σε ένα ασφαλές περιβάλλον, διαθέτοντας δυνατότητες analytics και σε σύνδεση με τις βασικές διαδικασίες της επιχείρησης.
Οι εφαρμογές μπορούν να παραμετροποιηθούν στις ανάγκες οποιουδήποτε οργανισμού, με εύκολη υλοποίηση, διαχείριση και αναβάθμιση μέσω υπηρεσιών cloud από την IBM ειδικά για συσκευές iOS, με ασφάλεια που καλύπτει τα δεδομένα, την εφαρμογή και τη συσκευή.

Η πρώτη σειρά λύσεων IBM MobileFirst for iOS είναι πλέον διαθέσιμη για διαφορετικούς κλάδους, όπως:

Plan Flight (Κλάδος Ταξιδιών και Μεταφορών): διαχειρίζεται την κύρια πηγή εξόδων όλων των αερογραμμών, τα καύσιμα, επιτρέποντας στους πιλότους να εξετάζουν εκ των προτέρων τα προγράμματα πτήσεων, τα σχέδια πτήσεων και τις καταστάσεις πληρώματος, να αναφέρουν προβλήματα που παρουσιάζονται κατά τις πτήσεις στα πληρώματα εδάφους και να λαμβάνουν καλύτερα τεκμηριωμένες αποφάσεις όσον αφορά την βελτιστοποίηση της προμήθειας καυσίμων.

Passenger+ (Κλάδος Ταξιδιών και Μεταφορών): επιτρέπει στα πληρώματα πτήσης να προσφέρουν εξατομικευμένες υπηρεσίες στους επιβάτες κατά τη διάρκεια της πτήσης – συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών για ειδικές προσφορές, αλλαγή κρατήσεων και αποσκευές.


Advise & Grow (Τράπεζες και Χρηματοπιστωτικές αγορές): παρέχει σε τραπεζικά στελέχη που επισκέπτονται μικρές επιχειρήσεις/πελάτες, ασφαλή εξουσιοδότηση για την πρόσβαση σε προφίλ πελατών και αναλύσεις του ανταγωνισμού, με στόχο την εξαγωγή επιχειρηματικής γνώσης μέσω εργαλείων ανάλυσης προκειμένου να υποβάλλουν εξατομικευμένες προτάσεις και για την ολοκλήρωση συναλλαγών με ασφάλεια.

Trusted Advice (Τράπεζες και Χρηματοπιστωτικές αγορές): Επιτρέπει σε συμβούλους να αποκτούν πρόσβαση και να διαχειρίζονται χαρτοφυλάκια πελατών καθώς και να αντλούν πληροφόρηση από ισχυρά εργαλεία ανάλυσης προβλέψεων, όταν βρίσκονται στην κατοικία του πελάτη, αντί στο γραφείο τους, με πλήρη δυνατότητα ελέγχου των προτάσεων με εξελιγμένα εργαλεία μοντελοποίησης, μέχρι και την ασφαλή ολοκλήρωση συναλλαγών.

Incident Aware (Δημόσια Διοίκηση): μετατρέπει το iPhone σε κρίσιμο πόρο πρόληψης του εγκλήματος, παρέχοντας στα αστυνομικά όργανα πρόσβαση πραγματικού χρόνου σε χάρτες και πηγές βίντεο από τις θέσεις συμβάντων, πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση των θυμάτων, τον κίνδυνο κλιμάκωσης και το ιστορικό παραβατικότητας καθώς και βελτιωμένη δυνατότητα κλήσης ενισχύσεων και υποστηρικτικών υπηρεσιών.

Sales Assist (Λιανικές Πωλήσεις): επιτρέπει σε συνεργάτες να συνδέονται στα προφίλ πελατών, να παρουσιάζουν προτάσεις που βασίζονται σε προηγούμενες αγορές και στις τρέχουσες επιλογές, να ελέγχουν τα αποθέματα, να εντοπίζουν είδη στο κατάστημα και να κανονίζουν την αποστολή ειδών που είναι διαθέσιμα εκτός καταστήματος.