Διεύρυνση τουριστικής σεζόν τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο για την Κεντρική Μακεδονία

6/2/2017
Αύξηση κατά 30% κατέγραψε η τουριστική κίνηση τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σύμφωνα με όσα ανέφερε ο ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας κατά την παρουσίαση του απολογισμού των πεπραγμένων της διοίκησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2016.
«Η μεγάλη προσπάθεια που καταβάλουμε από την πρώτη στιγμή, για την καθιέρωση δωδεκάμηνης τουριστικής περιόδου, και όλα όσα κάναμε τα προηγούμενα χρόνια, για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειάς μας, με την διεθνή προβολή των συγκριτικών μας πλεονεκτημάτων, την παρουσίαση των εξαιρετικών τουριστικών υποδομών και υπηρεσιών και την επένδυση στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, έχει αρχίσει και αποδίδει καρπούς. Πέρα λοιπόν, από το γεγονός ότι παραμένουμε πρώτος τουριστικός προορισμός στην καρδιά της θερινής περιόδου, το 2016 πετύχαμε και την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν. Έτσι λοιπόν, καταφέραμε τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο, στην Κεντρική Μακεδονία να έχουμε αύξηση των τουριστών κατά 30%, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Μας προτίμησαν μάλιστα, τουρίστες από τη Γερμανοί την Αγγλία και την Ιταλία, τρεις από τις λεγόμενες «παραδοσιακές» τουριστικές αγορές, από τις οποίες είχαμε, συνολικά ως χώρα, πολλά χρόνια να καταγράψουμε ανάλογους ρυθμούς ανόδου του τουριστικού ρεύματος» τόνισε
Όπως ανέφερε ο κ. Τζιτζικώστας «διατηρήσαμε για ακόμα μία χρονιά, την πρώτη θέση ως προορισμός, στους επισκέπτες από τις Βαλκανικές χώρες. Το 2016, συνεχίσαμε με συνέπεια να προβάλουμε την Κεντρική Μακεδονία, συμμετέχοντας σε 14 μεγάλες, ελληνικές και διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, όπως μεταξύ άλλων, του Βερολίνου, του Λονδίνου, της Μόσχας, αλλά και του Τελ-Αβίβ. Πραγματοποιήσαμε ταξίδια εξοικείωσης και φιλοξενίας δημοσιογράφων, αλλά και επαγγελματικών αποστολών, για τη δημιουργία ενός διεθνούς δικτύου επικοινωνίας που θα προβάλει την Κεντρική Μακεδονία».
Ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε στη συνεργασία με οργανισμούς, ιδρύματα και τουριστικούς φορείς όπως μεταξύ άλλων:
-Με το Πανεπιστήμιο Λεμονοσοφ της Μόσχας, για την ανάδειξη της παράδοσης, της ιστορίας και του πολιτισμού του τόπου μας.
-Με τον παγκόσμιο κολοσσό, τη Google, με σεμινάρια αξιοποίησης του διαδικτύου και των σύγχρονων εργαλείων μάρκετινγκ για φορείς του τουρισμού.
-Με το TCB, για την ανάπτυξη του Συνεδριακού Τουρισμού.
-Με τη Λέσχη Αρχιμαγείρων Βόρειας Ελλάδας για την ανάδειξη του γαστρονομικού τουρισμού, που ενισχύουμε επίσης, και με την καθιέρωση της «Μακεδονικής Κουζίνας».
-Ενώ συνεργαζόμαστε στενά και με τον ΕΟΤ, αλλά και τη Marketing – Greece, όπως και με tour-operators, από το Ισραήλ και τη Ρωσία.
«Τέλος, εγκρίναμε το νέο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας ύψους περίπου 600 χιλιάδων ευρώ, με τέσσερις βασικούς άξονες:
Πρώτον, την ανάπτυξη του «Τουρισμού Τεσσάρων Εποχών».
Δεύτερον, την έμφαση στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού με ειδικές θεματικές.
Τρίτον την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών, για να μπορούν οι τουρίστες να απολαύσουν και να βιώσουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής μας.
Τέταρτον, τη διείσδυση σε νέες αγορές – στόχους, όπως για παράδειγμα, οι αραβικές αγορές» κατέληξε.