Πάνω από μισό δισ. δολάρια ξόδεψαν οι εταιρείες online κρατήσεων για διαφημιστική δαπάνη στις ΗΠΑ το 2014

31/12/2014
Στο καυτό τοπίο της τηλεοπτικής διαφήμισης των εταιριών ηλεκτρονικών κρατήσεων στις ΗΠΑ, 18 brands του κλάδου δαπάνησαν περίπου 624.700.000 δολαρίων το 2014.

Η εταιρεία με τη μεγαλύτερη δαπάνη ήταν η εδρεύουσα στη Γερμανία Trivago με κόστος 108.500.000 δολαρίων, καθώς προσπάθησε να οικοδομήσει το εμπορικό της σήμα της στις ΗΠΑ, παραγκωνίζοντας την Expedia.com που ξόδεψε 105.800.000 δολάρια.

Οι Trivago (108.500.000 δολάρια), Expedia.com (105.800.000 δολαρίων), Hotwire (92 εκατομμύρια δολάρια) και Hotels.com (50.200.000 δολάρια) αντιπροσώπευαν το 57 τοις εκατό, ή $ 356.500.000, της συνολικής δαπάνης τηλεοπτικής διαφήμισης των online ταξιδιωτικών πρακτόρων στις ΗΠΑ το 2014.

Οι εκτιμήσεις των δαπανών προέρχονται από iSpot.tv.

Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα iSpot.tv, AdAge ανέφερε ότι Trivago πέρασε πολύ ψηλά στις διαφημοστικές δαπάνες και όχι μόνο στον κλάδο της αλλά και συνολικά στις ΗΠΑ το 2014. Η Trivago ήταν η μόνη εταιρεία ταξιδίων στο top 10 list.we AdAge του