Παραδοσιακή γαστρονομία και τουρισμός στη «φαρέτρα» της Vivartia

13/12/2017
Σε μια περίοδο που ο τουρισμός αποτελεί τη λοκομοτίβα ανάπτυξης ειδικά για τομείς όπως η μεταποίηση ο όμιλος Vivartia επενδύει στην ανάπτυξη των πολλών σημάτων που διαθέτει στο χώρο των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος. Παράλληλα λανσάρει και μια γκάμα παραδοσιακών τυριών με τη σφραγίδα της ΔΕΛΤΑ, προϊόντα που έρχονται να προστεθούν στα ήδη γνωστά όπως το γιαούρτι.
Πιο συγκεκριμένα ο ομιλος εστίασης της Vivartia (FlocafeEspressoRoom, everest , Goody’sBurgerHouse, Megusto, JuiceBox .VintageFoodTrucks, LaPasteria) προχώρησε την τρέχουσα χρονιά στη δημιουργία και ανακαίνιση 59 καταστημάτων σε ολόκληρη την Ελλάδα, εκ των οποίων τα 48 βρίσκονται σε περιοχές με αυξημένη τουριστική κίνηση και σε αγορές άμεσα συνδεδεμένες με τον τουρισμό, όπως αεροδρόμια, εμπορικά κέντρα, πλοία και Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (Σ.Ε.Α.).
«Παρά τις δυσκολίες, ο Όμιλος, αποφασίζει να μην υιοθετήσει τη συρρίκνωση και την εσωστρέφεια ως στρατηγικές επιλογές. Πιστεύοντας ακράδαντα στην επιχειρηματική δυναμική της χώρας, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα επιλέγοντας κομβικά σημεία στρατηγικής σημασίας. Η έμφαση και στόχευση του Ομίλου σε τουριστικές περιοχές απορρέει από την πεποίθηση ότι η αγορά της εστίασης μαζί με την τουριστική βιομηχανία, δύναται να αποτελέσουν σημαντική εισοδηματική πηγή για τη χώρα αλλά και μοχλό ανάπτυξης και ευημερίας», δήλωσε ο Ανδρέας Τσουκάλης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Εστίασης της Vivartia.
Ειδικότερα, το 2017 συνεχίστηκε η επέκταση του δικτύου σε κομβικά σημεία, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το άνοιγμα του καταστήματος Flocafe Espresso Room, στον εμβληματικό Πύργο Κηφισιάς και σε νησιά με αυξημένη τουριστική κίνηση, όπως το νέο Goody’s Burger House στη Μύκονο ή το νέο everest στη Ζάκυνθο. Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο της αξιοποίησης νέων ευκαιριών, ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia ισχυροποίησε την παρουσία του σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, δημιουργώντας καταστήματα σε 4 νέα ΣΕΑ το Δεκέμβρη 2017, ενώ αναμένεται η ολοκλήρωση επιπλέον σημείων σε άλλα 4 ΣΕΑ, μέχρι το τέλος του 1ου τριμήνου του 2018. Με την ολοκλήρωση των νέων σημείων, ο Όμιλος αποκτά συνολική παρουσία σε 26 Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων, με 14 Olympus Plaza/everest και 12 Goody’s Burger House/Flocafe Espresso Room, καλύπτοντας ουσιαστικά το μεγαλύτερο τμήμα των κεντρικών οδικών αξόνων της χώρας.

Σημαντική επιχειρησιακή προτεραιότητα για τον Όμιλο αποτελεί η δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών και η υπεραξία που απορρέει από αυτές. Το 2017 ο Όμιλος Εστίασης προχώρησε στη διεύρυνση υφιστάμενων συνεργασιών (SSP) και παράλληλα στη σύναψη νέων με στρατηγικούς εταίρους (Fraport, AUTOGRILL) με εμπειρία και τεχνογνωσία σε παγκόσμιο επίπεδο, δημιουργώντας επιπλέον ευκαιρίες διείσδυσης σε ακόμα περισσότερες αγορές του εξωτερικού. Στο πλαίσιο αυτών των συνεργασιών, ο Όμιλος συμβάλλει στην αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των αεροδρομίων με νέα δυναμικά και καινοτόμα concepts, όπως το Megusto, το Juice Box και τα Vintage Food Trucks. Ειδικότερα, στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου, ο Όμιλος θα ενισχύσει την παρουσία του, με τα σήματα Goody’s Burger House και Megusto, καθώς και με τα νέα It’s all Greek και Street Food.

Οι στρατηγικές συνεργασίες συνεχίζονται και στα μεγάλα εμπορικά κέντρα όπως το Smart Park, στο οποίο ο Όμιλος έχει παρουσία με Flocafe Espresso Room και στο McArthur Glen, με εστιατόριο La Pasteria, ενώ στις αρχές του 2018 αναμένεται το άνοιγμα του νέου concept It’s all Greek. Μέρος της στρατηγικής του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, αποτελεί η διερεύνηση νέων πεδίων και η διείσδυση σε νέες αγορές. Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί η συμφωνία με το FORKY, το γνωστό brand διανομής έτοιμου φαγητού, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί στο 1ο τρίμηνο του 2018.

Παράλληλα, ο Όμιλος συνεχίζει το στρατηγικό του σχεδιασμό για ενίσχυση της εξωστρέφειας έχοντας σήμερα παρουσία σε 11 χώρες. Στο πλαίσιο αυτό, το 2017 προχώρησε σε νέες συμφωνίες με στρατηγικούς συνεργάτες σε Μεγάλη Βρετανία, Κύπρο, Σαουδική Αραβία και Μάλτα, διευρύνοντας έτσι την ήδη σημαντική παρουσία του στον παγκόσμιο χάρτη με τα σήματα Goody’s Burger House και Flocafe Espresso Room.
Νέα παραδοσιακά τυριά
Πέρα από την εστίαση η Vivartia δίνει έμφαση στην ανάπτυξη νέων προϊόντων που πατούν στην Ελληνική παράδοση με 100% ελληνικό φρέσκο γάλα. Έτσι παρουσίασε αυτές τις ημέρες τη νέα σειρά παραδοσιακών ελληνικών τυριών ΔΕΛΤΑ, που παράγονται από το δικό της τυροκομείο στην Ελασσόνα Θεσσαλίας, μία περιοχή γνωστή για την τυροκομική της παράδοση και την εξαιρετική ποιότητα της Φέτας και του Κασεριού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Φέτα της ΔΕΛΤΑ έχει αναγνωριστεί ως κορυφαία φέτα, έχοντας λάβει τη διάκριση Crystal Award, από το Διεθνές Ινστιτούτο Γεύσης και Ποιότητας (iTQi, International Taste & Quality Institute), έπειτα από τη συνεχή διάκρισή της για τρία συνεχόμενα χρόνια με 3 Χρυσά Αστέρια, ενώ παράλληλα, το Κασέρι της ΔΕΛΤΑ έχει διακριθεί αντίστοιχα για δύο χρονιές. Το γευστικό Ανθότυρο που εγγυάται να κερδίσει την προτίμηση των καταναλωτών εντάσσεται και αυτό στη νέα σειρά τυριών της ΔΕΛΤΑ, η οποία περιλαμβάνει επίσης Γραβιέρα και Κεφαλογραβιέρα καθώς και παραδοσιακό Κεφαλοτύρι.