Το 2ο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου τον Μάρτιο στη Λάρισα

12/12/2016
Στην Ελλάδα διαπιστώνεται κινητικότητα σχετικά με το μάρκετινγκ και branding τόπων. Στο πλαίσιο αυτό διοργανώνεται το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου (http://www.placemarketing2.gr/) από 31 Μαρτίου έως 2 Απριλίου στη Λάρισα, από το Τμήμα Σχεδιασμού και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (ΤΜΧΠΠΑ). «Ζητούμενο είναι η προσέλκυση νέων κατοίκων, τουριστών και επενδυτών, και η πρόκληση αισθήματος τοπικής υπερηφάνειας στους κατοίκους» υπογραμμίζει ο καθηγητής Πολεοδομίας και Ελεύθερου Χρόνου στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και επικεφαλής της διοργάνωσης κ. Αλέξιος Δέφνερ. «Είναι φανερό ότι σε περιπτώσεις τουριστικών προορισμών η εικόνα και η φήμη παίζουν ακόμη μεγαλύτερο ρόλο και ως εκ τούτου οι πρακτικές του Marketing και Branding Τόπου πρέπει να θεωρούνται αναπόσπαστο τμήμα της συνολικής στρατηγικής του τόπου για την ενίσχυση του τουρισμού. Η ποικιλομορφία της χώρας και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των επιμέρους προορισμών απαιτούν και σχεδιασμό σε μικρότερη κλίμακα, σε επίπεδο περιφέρειας, πρώην νομού ή και πόλης» συμπληρώνει. Ο ίδιος αναφέρεται στα ελληνικά παραδείγματα, με τα Στρατηγικά Σχέδια Μάρκετινγκ Λάρισας και Κοζάνης, που εκπονήθηκαν από το 2013 ως το 2015 από το Εργαστήριο Τουριστικού Σχεδιασμού, Ερευνας και Πολιτικής (ΕΤOYΣΕΠ) του ΤΜΧΠΠΑ, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας για λογαριασμό των αντίστοιχων δήμων. Το Συνέδριο προσκαλεί πανεπιστημιακούς, ερευνητές, επιστήμονες, στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης και δημόσιας διοίκησης, μελετητές, συμβούλους και επαγγελματίες, αλλά και φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες με καταληκτική ημερομηνία συμμετοχής και υποβολής περιλήψεων τη 19η Δεκεμβρίου.

Πηγή: Το Βήμα