Ανοίγει 13 Νοεμβρίου τις πύλες της η Philoxenia 2014

12/11/2014
Αγοράστε Ελλάδα είναι το μήνυμα που επιδιώκει να στέλνει τα επόμενα χρόνια η Philoxenia, διεκδικώντας να γίνει μία πραγματικά διεθνής έκθεση, με έμφαση σε όλα τα βαλκάνια. Όπως τονίσθηκε σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου, φιλοδοξία του εθνικού εκθεσιακού φορέα είναι με την ενσωμάτωση της έκθεσης Hotelia να εκπροσωπείται η περιφερειακή διεθνής τουριστική αγορά, ώστε ο ξένος εμπορικός επισκέπτης να μπορεί: από τη μια να «αγοράσει» Ελλάδα, έχοντας στη διάθεσή του το σύνολο του εγχώριου τουριστικού προϊόντος και από την άλλη να έχει τη δυνατότητα να ανακαλύψει και το τουριστικό πανόραμα των Βαλκανίων.
Την εκπροσώπηση σχεδόν όλης της Ελλάδας στην 30η Philoxenia υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, Τάσος Τζήκας, αναφερόμενος στην εκθεσιακή επανεμφάνιση των Περιφερειών Αττικής και Κρήτης μετά από πολλά χρόνια.
Με τη σειρά του ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής του εθνικού εκθεσιακού φορέα, κ. Αλέξης Τσαξιρλής, υπογράμμισε ότι έγινε προσπάθεια συνολικού επανασχεδιασμού της Philoxenia, που απέδωσε, ενώ σημείωσε και τη μεγάλη δυναμική στο κομμάτι της Hotelia και του ξενοδοχειακού εξοπλισμού.
Συνολικά, φέτος οι εκθέτες φτάνουν τους 200, έναντι 152 πέρυσι. Μάλιστα, στη διάρκειά των δύο εκθέσεων αναμένεται να πραγματοποιηθούν περισσότερες από 1000 επιχειρηματικές συναντήσεις, μεταξύ 100 εμπορικών επισκεπτών από 22 χώρες και πολλών από τους 200 εκθέτες (έναντι 152 πέρυσι, όταν η Ηotelia δεν ήταν αυτόνομη έκθεση, αλλά κομμάτι της Philoxenia).

«O στόχος μας για τη Philoxenia είναι να αναδειχτεί σε μια πραγματικά διεθνή έκθεση, όπου η πλειοψηφία του κόσμου θα προέρχεται από τη διεθνή αγορά (σ.σ. σήμερα το ποσοστό των ξένων κυμαίνεται γύρω στο 20%)», σημείωσε ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo AE, Τάσος Τζήκας, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κυριάκος Ποζρικίδης, εξήγησε ότι ο σχεδιασμός της διοίκησης για την έκθεση περιλαμβάνει δύο σκέλη: αφενός την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και τη σύναψη εμπορικών συμφωνιών για τους ελληνικούς προορισμούς, δηλαδή μια έκθεση “Βuy Greece” και αφετέρου την ανάδειξη και των αγορών τουρισμού της νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Εν αναμονή των εξελίξεων, ο κ.Τζήκας επισήμανε ότι φέτος επανεμφανίστηκαν στην έκθεση, μετά από πολλά χρόνια, οι περιφέρειας Αττικής και Κρήτης, με αποτέλεσμα το ελληνικό τουριστικό προϊόν να εκπροσωπείται στην έκθεση σε ποσοστό της τάξης του 99%.
Πρόταση για επενδυτικό φόρουμ τουρισμού
Την πρόταση του δήμου για τη διοργάνωση από τη ΔΕΘ-Helexpo ενός επενδυτικού φόρουμ τουρισμού στη Θεσσαλονίκη διατύπωσε ο εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού και διεθνών σχέσεων του δήμου, Σπύρος Πέγκας, ενώ μίλησε για ένα ποιοτικό άλμα στη Philoxenia.
Όσον αφορά στη Hotelia μια δημιουργική καινοτομία της είναι φέτος το DPOINT HOTEL VILLAGE στο περίπτερο 12, ένα πρωτότυπο χωριό, όπου θα εκτίθενται προϊόντα επίπλου και διακόσμησης, καθώς και εξοπλισμός για το ξενοδοχείο. Στην «πλατεία» αυτού του χωριού, θα βρίσκεται το Hotel Design Project, όπου οι Ανδρέας Βαρώτσος ( βιομηχανικός σχεδιαστής ), Σωτήρης Λάζου ( βιομηχανικός σχεδιαστής ), Ασπασία Τάκα ( αρχιτέκτων ), Μανώλης Μετρίδης ( αρχιτέκτων μηχανικός ), Γιώργος Πιτταροκοίλης ( μηχανολόγος μηχανικός, βιομηχανικός σχεδιαστής ) και Γιάννης Γεωργαράς ( βιομηχανικός σχεδιαστής ) θα παρουσιάσουν τις προτάσεις πρότυπων δωματίων ξενοδοχείων τους.
Τα εγκαίνια των δύο εκθέσεων θα τελέσει η υπουργός Τουρισμού, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου, στις 20:00, στην αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης». Philoxenia και Hotelia υλοποιούνται υπό την Αιγίδα του ΕΟΤ, του Υπουργείου Μακεδονίας - Θράκης και όλων των μεγάλων τουριστικών φορέων της χώρας, όπως ο ΣΕΤΕ, το ΞΕΕ, ο HATTA, η ΠΟΞ και η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης.

Στη φωτογραφία, από αριστερά προς τα δεξιά: Ο εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού και διεθνών σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης, κ. Σπύρος Πέγκας, ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Τάσος Τζήκας, ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης και ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής του εθνικού εκθεσιακού φορέα, κ. Αλέξης Τσαξιρλής.