To We do local Χορηγός της 4ης Γενικής Συνέλευσης του ΞΕΕ

10/2/2015
To νέο πρότυπο πιστοποίησης τουριστικών επιχειρήσεων We do local ήταν Χορηγός της 4ης Γενικής Συνέλευσης των μελών του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδας που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015 στο εκθεσιακό κέντρο Expo Metropolitan στο χώρο του Διεθνούς Αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος όπου παράλληλα διεξήχθη και η μεγάλη κλαδική έκθεση εξοπλισμού και προμηθειών HO.RE.CA.

Πρόκειται για την κορυφαία ετήσια συγκέντρωση των ιδιοκτητών ξενοδοχείων της Ελλάδας, με συμμετοχή άνω των 1.000 ξενοδόχων από όλη τη χώρα. Την 4η Γενική Συνέλευση του Ξ.Ε.Ε. (στη φωτογραφία ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Γιώργος Τσακίρης) άνοιξε η Αναπληρώτρια Υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά, αναπτύσσοντας τα πρώτα σχέδια της νέας κυβέρνησης αναφορικά με τη στρατηγική της στον τουρισμό.

Οι επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν στο Ιnfo Desk του We do local, σχετικά με το νέο αυτό πρότυπο, τις διαδικασίες και τα οφέλη πιστοποίησης των επιχειρήσεων τους με αυτό.

Η νεοσύστατη εταιρεία Τοπική Παραγωγή και Φιλοξενία Α.Ε. και το πρότυπο We do local δημιουργήθηκε από δώδεκα σημαντικούς παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας όλης της Κρήτης που σε συνεργασία με τον φορέα πιστοποιήσεων Cosmocert AE και την Local Food Experts στόχο έχουν στην επανατοποθέτηση του εθνικού τουριστικού προϊόντος, την ανάδειξη της ιδιαίτερης τοπικής φιλοξενίας και την στήριξη της τοπικής παραγωγής και οικονομίας.

Το πρότυπο έχει δημιουργηθεί για να πιστοποιήσει αρχικά τουριστικά καταλύματα και πλοία τα οποία λειτουργούν ή επιθυμούν να λειτουργήσουν με μία συγκεκριμένη φιλοσοφία: 1) Να διαδίδουν τα τοπικά ήθη 2) Να παρουσιάζουν την τοπική κουζίνα 3) Να υποστηρίζουν τους τοπικούς παραγωγούς 4) Να σέβονται το περιβάλλον και την αειφορία του τόπου και 5) Να στηρίζουν το τοπικό εργατικό δυναμικό.

Oι επιχειρήσεις που λειτουργούν με βάση την παραπάνω φιλοσοφία πιστοποιούνται, επιβραβεύονται και προωθούνται για τις υπηρεσίες τους, λαμβάνοντας στα χέρια τους ένα επιπλέον μετρήσιμο εργαλείο προώθησης.