Εισερχόμενος Eκπαιδευτικός Τουρισμός, μια τουριστική αγορά με τεράστιες προοπτικές

28/5/2018
Ο εκπαιδευτικός τουρισμός αποτελεί μια πολύ σημαντική τουριστική αγορά που έχει πολλές επιμέρους υποκατηγορίες. Στη προκείμενη περίπτωση αναφερόμαστε στον εισερχόμενο εκπαιδευτικό τουρισμό που αφορά πανεπιστήμια αλλά και σχολεία που επιλέγουν τη χώρα μας για εκπαιδευτικούς λόγους, και διαρκούν από μία εβδομάδα ως και μερικούς μήνες. Τα εκπαιδευτικά πρόγραμματα δεν αφορούν μόνο την επίσκεψη και τη γνωριμία με το πολιτιστικό μας προιόν, αλλά συνδέονται με ποιοτική εκπαίδευση που προσφέρεται είτε μέσα από τα ελληνικά πανεπιστημικά ιδρύματα είτε μέσα από επιλεγμένα case study του ιδιωτικού τομέα.

Μια ανάλογη εκπαιδευτική παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 15 Μαίου στο ξενοδοχείο Electra Metropolis από την εταιρεία H&T Tourism and Destination Consulting. H παρουσίαση αφορούσε εκπαιδευτική διάλεξη σε 25 φοιτητές που εκπροσωπούν ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια στο κόσμο, το Kelley School of Business του Indiana University (top 25 business school by Forbes and Economist). Τη διάλεξη με θέμα “Innovation in Destination brand & branding” έκανε ο κος Γιάννης Μιχαηλίδης που μεταξύ άλλων αναφέρθηκε ο καθοριστικός ρόλος που θα διαδραματίσει το destination brand και branding παγκοσμίως τα επόμενα χρόνια, τα καινοτόμα destination brand έργα της Η&Τ αλλά και διεθνή case study, και όλα αυτά σε φοιτητές που προέρχονται από μια χώρα που καλλιέργησε πρώτη την έννοια του hotel brand παγκοσμίως.

Η χώρα μας διαθέτει σημαντική τεχνογνωσία και καινοτομία στον ιδιωτικό τομέα, που σε συνδυασμό με το τουριστικό και το πολιτιστικό της προιόν μπορεί να διεκδικήσει σημαντικό μερίδιο στον εισερχόμενο εκπαιδευτικό τουρισμό. Μια αγορά που απαντάει στην πολυσυζητημένη εποχικότητα αλλά και στο ποιοτικότερο τουρισμό. Υπάρχουν τεράστιες προοπτικές για την αξιοποίησή της.