ΕΟΤ: Με απευθείας ανάθεση συμβάσεις προβολής του ελληνικού τουρισμού

21/12/2016
Με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης , μπορεί υπό προϋποθέσεις, να συνάπτει ο ΕΟΤ συμβάσεις προμηθειών και παροχής υπηρεσιών που αφορούν δράσεις προβολής, διαφήμισης, δημοσιότητας και δημοσίων σχέσεων, με σκοπό να προσαρμοστεί η στρατηγική προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και διαρκώς εξελισσόμενο εξωτερικό περιβάλλον, όπως αναφέρει και η αιτιολογική έκθεση της σχετικής τροπολογίας. Η τροπολογία συμπεριελήφθη στο σχέδιο νόμου «Πτωχευτικός Κώδικας, Διοικητική Δικαιοσύνη, Τέλη-Παράβολα, Οικειοθελής αποκάλυψη φορολογητέας ύλης παρελθόντων ετών, Ηλεκτρονικές συναλλαγές, Τροποποιήσεις του ν. 4270/2014 και λοιπές διατάξεις».

Διαβάστε εδώ την τροπολογία