Γιώργος Τζιάλλας: Η Ελλάδα προσφέρει αυθεντικές εμπειρίες και στον χειμερινό τουρισμό!

26/3/2018
Το πλαίσιο και τους στόχους της εθνικής τουριστικής πολιτικής για την ανάπτυξη του χειμερινού τουρισμού στην Ελλάδα, παρουσίασε ο Γενικός Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, Γιώργος Τζιάλλας, στο 10ο Παγκόσμιο Συνέδριο για τον Τουρισμό Βουνού, που διοργάνωσε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού στην Ανδόρρα.
Ο κ. Τζιάλλας είχε, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, Ζούραμπ Πολολικασβίλι, για επόμενες δράσεις στο πλαίσιο της συνεργασίας του υπουργείου με τον Οργανισμό. Επίσης, συναντήθηκε με τον υπουργό Τουρισμού της Ανδόρρας, Φρανσέσκ Καμπ, με στόχο την ανταλλαγή εμπειρίας σε ό,τι αφορά τα επιτυχημένα μοντέλα ανάπτυξης του ορεινού και χειμερινού τουρισμού.
Αναφέρθηκε στις προσπάθειες του υπουργείου και τη στενή συνεργασία με τις Περιφέρειες και τον ιδιωτικό τομέα προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος για τουρισμό 365 ημέρες τον χρόνο στην Ελλάδα, και ειδικότερα για την οργανωμένη ανάπτυξη προϊόντων και εμπειριών που συνδέονται με τον χειμερινό τουρισμό και την ανάδειξη νέων ορεινών προορισμών της χώρας.
Στην ομιλία του στο συνέδριο, επισήμανε τις ευεργετικές συνέπειες της ισόρροπης τουριστικής ανάπτυξης μεταξύ των χειμερινών προορισμών και των περισσότερο δημοφιλών θερινών, καθώς -όπως είπε- εξασφαλίζεται με βιώσιμο τρόπο η συνεχής άνοδος όλων των μεγεθών, συμπεριλαμβανομένων των αφίξεων και εσόδων.

Αναφέρθηκε ακόμη στην ανάπτυξη και δυναμική προώθηση και προβολή θεματικών τουριστικών προϊόντων στη βάση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Ελλάδας, και ειδικότερα όσον αφορά τις δραστηριότητες που συνδέονται με το βουνό, όπως το σκι, η ορειβασία, η αναρρίχηση και η πεζοπορία, ως κομμάτι των αυθεντικών εμπειριών που παρέχει η Ελλάδα και αποτελεί κυρίαρχη πλέον τάση στην παγκόσμια τουριστική αγορά.
Στα κύρια συμπεράσματα που ανέδειξε το συνέδριο είναι η αυθεντικότητα των προορισμών και των εμπειριών που προσφέρουν, η υψηλή ποιότητα καθώς και ο ρόλος της καινοτομίας και των νέων τεχνολογιών στην ξενοδοχειακή και τουριστική αγορά, που σταδιακά αλλάζουν το τοπίο και τις τάσεις στον παγκόσμιο τουρισμό.