Marketing Greece: Ψηφιακή στρατηγική διεύρυνσης της σεζόν

19/9/2017
Στην καρδιά της τουριστικής καλοκαιρινής περιόδου, η Marketing Greece, στο πλαίσιο της στρατηγικής της συνεργασίας με την Aegean Airlines, σχεδίασε και υλοποιεί, στη ψηφιακή πλατφόρμα του Discovergreece.com, τη νέα της ψηφιακή καμπάνια “A second serving of Greek summer”, προσκαλώντας το κοινό που βρίσκεται στις καλοκαιρινές του διακοπές να μοιραστεί την αγαπημένη του στιγμή με μία φωτογραφία και να προσκαλέσει ένα φίλο του να ζήσει το...δεύτερο ελληνικό καλοκαίρι, κερδίζοντας αεροπορικά εισιτήρια με την Aegean Airlines!
Σκοπός της ψηφιακής καμπάνιας είναι να διαδώσει το μήνυμα ότι το ελληνικό καλοκαίρι δεν τελειώνει τον Αύγουστο, απευθύνοντας ανοιχτή πρόσκληση σε όλους να απολαύσουν την μαγεία των καλοκαιρινών στιγμών στη χώρα όπου το καλοκαίρι ξεκινά και...αργεί να τελειώσει!
Η ψηφιακή καμπάνια στηρίζεται στα Social media κανάλια του Discovergreece.com, Facebook & Instagram.
«Όχημα» της ψηφιακής καλοκαιρινής καμπάνιας αποτελεί η χρήση του dedicated hashtag #moreGreeksummer που συγκεντρώνει και εμπλουτίζει φωτογραφικό υλικό στην ειδικά διαμορφωμένη landing page, εκεί όπου ο χρήστης μπορεί να επισκεφθεί και να ενημερωθεί περισσότερο για την ψηφιακή καλοκαιρινή δράση.
Η νέα καμπάνια, είναι διαθέσιμη στην Ελληνική και Αγγλική γλώσσα και θα διαρκέσει μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου. Παράλληλα με την προώθηση στην κοινότητα του Discovergreece.com που ξεπερνά το 1.000.000 μέλη, η καμπάνια ενισχύεται περαιτέρω με στοχευμένη ψηφιακή διαφήμιση.
Μέχρι τώρα, η καμπάνια έχει ήδη ξεπεράσει τα 1.500.000 reach και τα 90.000 engagement, με τους χρήστες να συμμετέχουν ενεργά, ανεβάζοντας και όμορφο φωτογραφικό υλικό!