Ψηφιακή η λύση των απευθείας κρατήσεων στα ξενοδοχεία

7/5/2018
Σημαντική αύξηση παρουσιάζουν το πρώτο τετράμηνο του 2018 οι απευθείας ψηφιακές κρατήσεις των ελληνικών ξενοδοχείων, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα η Axia Hospitality και η Nelios.

Έτσι, με βάση τα στοιχεία που προέκυψαν από τα δεδομένα (Google Αnalytics, WebHotelier, OTA’s Εxtranets, PMS ξενοδοχείων) 260 ξενοδοχείων όλων των τύπων στους περισσότερους προορισμούς της Ελλάδας κι αφορούν το πρώτο τετράμηνο του 2018 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα της περσινής χρονιάς (2017) καταγράφεται εντυπωσιακή αύξηση των κρατήσεων που πραγματοποιούνται από κινητά.

Πιο συγκεκριμένα, κατά 73,15% αυξήθηκαν οι κρατήσεις μέσω κινητών, κατά 58,85% μέσω desktop και 55,26% μέσω tablet.

Με βάση τα στοιχεία, η ψηφιακή επίδοση των εν λόγω ξενοδοχείων εκτοξεύτηκε, όπως και τα έσοδα. Δηλαδή κατά 57% αυξήθηκαν φέτος οι απευθείας κρατήσεις το πρώτο τετράμηνο του έτους, ενώ τα έσοδα που προέκυψαν από τις απευθείας κρατήσεις διπλασιάστηκαν καταγράφοντας αύξηση κατά 112%.
Μάλιστα, οι απευθείας κρατήσεις είναι χωρίς τις προμήθειες που πάνε στους tour operators (ακόμη και τους ψηφιακούς) αλλά προέρχονται από τις εμπορικές ψηφιακές πολιτικές των ξενοδοχειακών μονάδων.
Ειδικά, μάλιστα, σε μια εποχή που το κινητό είναι μέρος της καθημερινότητας, φαίνεται ότι και τα ξενοδοχεία είναι απαραίτητο να αποκτήσουν τη Mobile διάστασή τους. Άλλωστε, σύμφωνα με την έρευνα, το 95% των εσόδων προήλθαν από κρατήσεις μέσω κινητών, το 73% μέσω των υπολογιστών και το 72% μέσω των κρατήσεων που έγιναν με tablet.
Οι ώριμες ψηφιακές αγορές
Ενδιαφέρον έχει ότι η αύξηση των απευθείας κρατήσεων κυρίως είναι από χώρες όπου η ψηφιοποίηση έχει προχωρήσει πολύ. Έτσι προήλθε από τα Ην. Αραβικά Εμιράτα κατά 250%, από τις ΗΠΑ κατά 132%, από την Φινλανδία κατά 104%, από τον Καναδά κατά 100%, και από την Αυστραλία κατά 95,51%. Αυτό καταδεικνύει ότι η ψηφιοποίηση μπορεί να ανοίξει δρόμους σε ελληνικές επιχειρήσεις και να προσεγγίσουν μακρινές αλλά δυναμικές αγορές.

Ειδικά στον τουρισμό, όπου οι κινητές συσκευές έχουν μπει δυναμικά στην καθημερινότητα, η διευκόλυνση της ανάπτυξης των δικτύων 5η γενιάς, με τη βελτίωση του υφιστάμενου ρυθμιστικού πλαισίου, αναμένεται να επιφέρει σημαντικά οφέλη. Συνεπώς και για τον τουρισμό τα επόμενα βήματα για τη διαμόρφωση και εφαρμογή του εθνικού οδικού χάρτη για την ανάπτυξη δικτύων 5G, ο οποίος θα ενσωματωθεί στο Εθνικό Ευρυζωνικό Σχέδιο της χώρα είναι ιδιαίτερα σημαντικά, γι' αυτό η Πολιτεία και οι τοπικές κοινωνίες πρέπει να εργαστούν προς αυτή την κατεύθυνση.
Η Axia Hospitality και η Nelios
Η Axia Hospitality με 5 χρόνια παρουσίας στην αγορά εξειδικεύεται στη διαχείριση των πωλήσεων και των κρατήσεων. Αυτή τη στιγμή έχει συμβόλαια συνεργασίας με περισσότερα από 60 ξενοδοχεία σε 20 προορισμούς ανά την Ελλάδα. Η Nelios προσφέρει υπηρεσίες για όλο το φάσμα του digital marketing των τουριστικών επιχειρήσεων. Οι υπηρεσίες της διεθνώς βραβευμένης εταιρείας που περιλαμβάνουν από το σχεδιασμό websites ξενοδοχείων και SEO, μέχρι digital campaigns και διαχείριση και δημιουργία περιεχομένου για τα social media, επί της ουσίας βελτιστοποιούν στο έπακρο την εικόνα ενός ξενοδοχείου στο διαδίκτυο, ενώ παράλληλα ενισχύουν εντυπωσιακά τις απ’ ευθείας κρατήσεις του.


Πηγή: reporter.gr