Ψηφιακό το μέλλον των πωλήσεων στα Ξενδοχεία

15/10/2017
Στις δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο παραπέμπουν τα στελέχη των εταιριών Axia Hospitality και Nelios για απάντηση στο στοίχημα αύξησης των εσόδων και των κερδών για τον τουρισμό. Οι Δημήτρης Σερίφης CEO της Nelios και Γιάννης Κυρίτσης CEO της Axia, που παρουσίασαν την προηγούμενη εβδομάδα από κοινού το πρόγραμμα «Hands Free Hotelier», το οποίο αξιοποιούν ήδη 25 ξενοδοχεία, τόνισαν ότι η μόνο η σωστή αξιοποίηση των εργαλείων του ψηφιακού marketing μπορεί να διασφαλίσει καλύτερο οικονομικό μέλλον για τις τουριστικές επιχειρήσεις. Οι ίδιοι, όπως ανέφεραν, στη συμβουλευτική που παρέχουν στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, αξιοποιούν συμπεράσματα από μελέτη δεδομένων από πολλά κανάλια ψηφιακών πωλήσεων ώστε να καταγράψουν συμπεριφορές πελατών και να διαμορφώσουν βέλτιστες εμπορικές στρατηγικές.

Όπως σημείωσαν για τα 260 ξενοδοχεία που συνεργάζονται στο 8μηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2017, οι απευθείας κρατήσεις αυξήθηκαν, έναντι του αντίστοιχου 8μήνου του 2016 κατά 107,45%, τα έσοδα από τις απευθείας κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 75,28% και η αύξηση της επισκεψιμότητας των websites των ξενοδοχείων κατά 25,74%.

Η ψηφιακή διάσταση στην τουριστική οικονομία πάντως είναι μια πραγματικότητα που έχει φέρει τα πάνω κάτω στην αγορά. Είναι ενδεικτικό ότι σύμφωνα με τα στοιχεία από Google Αnalytics, WebHotelier, OTA’s Εxtranets, PMS των 260 συνεργαζόμενων ξενοδοχείων, που έδωσαν οι δύο εταιρίες, καταγράφεται αύξηση κατά 165,52% των κρατήσεων από τα κινητά τηλέφωνα. Από μονάδες υπολογιστών η αύξηση είναι στο 105,10% και από τα tablets στο 76,69%.

Η ψηφιακή αυτή δίοδος για τις πωλήσεις καθώς παρακάμπτει τους tour operator φέρνει τη μέση τιμή ενοικίασης του δωματίου σε υψηλότερα επίπεδα. Έτσι, όπως ανέφεραν, στι Κυκλάδες το δωμάτιο πουλήθηκε ακριβότερα κατά 14,59% στα 256,88 ευρώ, ενώ στην Αθήνα η αύξηση ήταν 19,60% στα 128,62 ευρώ.

Αξίζει να σηνειωθεί ότι η Axia Hospitality δραστηριοποιείται στις υπηρεσίες διαχείρισης πωλή- σεων (online και offline) και κρατήσεων στα ξενοδοχεία και συνεργάζεται με 56 ξενοδοχεία που αντιπροσωπεύουν ετήσιο τζίρο ύψους 40 εκατ. ευρώ, ενώ η Nelios είναι Digital Marketing Agency, καθετοποιημένο στην παροχή υπηρεσιών δια- δικτύου για ξενοδοχεία, με περισσότερα από 200 ξενοδοχεία.

Πηγή: Reporter.gr