Αmazon Travel: Στο φως οι λεπτομέρειες από τα συμβόλαια με τους ξενοδόχους

1/12/2014
To Skift έλαβε αποκλειστικά ένα αντίγραφο του συμβολαίου που συνάπτει η Amazon Travel με τα ξενοδοχεία και δίνει νέες λεπτομέρειες σχετικά με τη στρατηγική, την εφαρμογή του γίγαντα της ηλεκτρονικής λιανικής, και τις συναντήσεις με τους προμηθευτές.

Σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου η Travel Booking σύμβαση, η Amazon θα εισπράττει την πληρωμή από τον ταξιδιώτη κατά τη στιγμή της κράτησης του ξενοδοχείου, με ένα 15% "τέλος μάρκετινγκ," και στη συνέχεια θα αποζημιώνει το ξενοδοχείο σε δύο ηλεκτρονικές πληρωμές, μία για το 70% και η άλλη για το 30% της πληρωμής. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η Amazon Travel θα τιμολογήσει το ξενοδοχείο για την προμήθεια της Amazon.
Στα ψιλά γράμματα της σύμβασης οκτασέλιδο αναφέρεται ότι η Amazon θα πληρώνει σε δύο δόσεις για τα ξενοδοχεία την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα μετά την 5η και 20η κάθε μήνα.

Σε μια ένδειξη μερικών στοιχείων μάρκετινγκ που θα ασκήσει το Amazon για να αναπτυχθούν οι φιλόδοξες στοχεύσεις της, τα ξενοδοχεία θα συμφωνήσουν να δεχτούν από την Amazon κουπόνια από τους επισκέπτες είτε έντυπα, είτε σε ψηφιακή μορφή σε μια φορητή συσκευή με έναν κωδικό εξαργύρωσης.

"Εάν η τιμή των προϊόντων και των υπηρεσιών σας είναι $ 200 και ο καταναλωτής αγοράζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας πληρώνει 150 δολάρια σε μετρητά και εφαρμόζει την $ 50 Amazon Τοπική έκπτωση, θα λάβετε την πληρωμή σας ως εάν ο αγοραστής είχε εξοφλήσει όλα τα 200 δολάρια σε μετρητά," δηλώνσει η σύμβαση της Amazon προς τους ξενοδόχους.

Η στρατηγική της Amazon Travel

H Amazon Τοπική λειτουργεί σήμερα ένα πολύ περιορισμένο δίκτυο χονδρικής, όπως το πρόγραμμα ξενοδοχείου, όπου οι ταξιδιώτες μπορούν να πάρουν σημαντικά μειωμένες τιμές σε δωμάτια και ξενοδοχεία, B & B και ξενώνες , όπως 52% έκπτωση στο The Lodge at Sedona σε Σεντόνα, Αριζόνα, για $ 129 ανά διανυκτέρευση.

Τουλάχιστον από τον Σεπτέμβριο, αντιπρόσωποι πωλήσεων της Amazon , άρχισαν να πλησιάζουν ξενοδόχους για την έναρξη μιας νέας ταξιδιωτικής εμπειρίας-shopping στην Amazon.com, η οποία θα δώσει τη δυνατότητα στους ξενοδόχους να καταχωρήσουν το ακίνητο τους σε δημοσιευμένες τιμές και όχι μόνο σποραδικά σε εκπτώσεις τεράστιες, όταν απεγνωσμένα πρέπει να εξασφαλίσουν πληρότητες.

Το νέο πρόγραμμα ταξιδιού θα επιτρέψει την Amazon να συνεργαστεί με ξενοδοχεία για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, να επεκταθεί και να παρέχει μια ευρύτερη επιλογή των προσφορών του ξενοδοχείου και ταξιδιωτικά πακέτα για τους πελάτες της Amazon.

Τα ξενοδοχεία, τα οποία θα μπορούσαν να θέσουν τις δικές τους τιμές και τα ημερολόγια διαθεσιμότητας μέσω της Δικτυακής Πύλης του Amazon, μπορούσε να αποκλείσει δωμάτια, όταν έχει κατά τη διάρκεια περιόδων αιχμής .
Όπως ανέφερε η Skift στις 20 Νοεμβρίου, το διευρυμένο πρόγραμμα ξενοδοχείου της Amazon θα δώσει το έναυσμα ώστε περίπου την 1η Ιανουαρίου να επικεντρωθεί σε επιμέλεια επιλογής των ξενοδοχείων σε κοντινή απόσταση με το αυτοκίνητο από τη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, και το Σιάτλ. Θα υπάρξει αφθονία δημοσιευμάτων σχετικά με τους προορισμούς και τις δραστηριότητες ως μέρος της νέας υπηρεσίας.



Σύμφωνα με πληροφορίες, η Amazon ξεκίνησε τη φόρτωση των αποθεμάτων ξενοδοχείων στο νέο κανάλι της αυτό το μήνα και έχει μπει στη φάση A / B δοκιμή του προϊόντος.
Η Amazon εξετάζει το ενδεχόμενο να διαμορφώσετε το διευρυμένο πρόγραμμα του ξενοδοχειακού του προϊόντος σε προσωποιημένη βάση ανάλογα με την περιοχή.

Συνάντηση με τους προμηθευτές
Η Amazon έχει προχωρήσει σε συναντήσεις με τα ξενοδοχεία για να δελεάσει τους επιχειρηματίες ώστε να συμμετάσχουν στο νέο κανάλι ξενοδοχείων της Amazon.

Από πλευράς Amazon, τα χείλη παραμένουν εμφανώς σφιχτά σχετικά με τις εκκρεμείς πρωτοβουλίες και τα στελέχη της δεν έχουν ανταποκριθεί στα πολλαπλά αιτήματα για σχολιασμό.

Επιπλέον, η Amazon έχει πει σε κάποιους ξενοδόχους που θα ξεκινήσουν αμέσως τη συνεργασία μαζί της ότι η Amazon θα δώσει προμήθεια 15%, ενώ τα ξενοδοχεία που θα μπουν στο πρόγραμμααργότερα θα πρέπει να καταβάλουν το 20%. Όλα αυτά είναι αντικείμενο διαπραγμάτευσης και μπορεί να διαφέρουν ανά περίπτωση.

Εκπρόσωποι της Amazon έχουν μιλήσεις για την προοπτική εξόσου τους τουριστικού της προγράμματος και έξω από τις ΗΠΑ, αλλά δεν έχουν δοθεί ακόμη λεπτομέρειες για τον τρόπο της διεθνούς εφαρμογής του.

Ισοτιμία

Το νέο Amazon Travel έχει στη σύμβαση τις αναμενόμενες προβλέψεις που απαιτούν από τα ξενοδοχεία να παρέχουν στην Amazon τις καλύτερες διαθέσιμες τιμές τους που "διατίθενται μέσα από τα ιδιόκτητα κανάλια διανομής σας ή οποιοδήποτε άλλο διανομέα ή το κανάλι και τις ίδιες ημερομηνίες της διαθεσιμότητας για τέτοιους χώρους."

Δεν υπάρχει ειδική αναφορά στη νέα σύμβαση σχετικά με την πιθανότητα η Amazon να κάνει ειδικές προσφορές στην τεράστια βάση των μελών της Amazon Prime, αλλά αυτό θα ήταν μια δελεαστική δυνατότητα για όλους.

Οι ξενοδόχοι που ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να κάνουν κράτηση διαμονής μέσω του Amazon και στη συνέχεια να ακυρώσουν την κράτηση και να κλείσουν δωμάτιο απευθείας από το ξενοδοχείο, θα υπόκεινται σε επιπλέον χρέωση 10% - πάνω από το 15% ή 20%.
Τα συμβεβλημένα ξενοδοχεία θα πρέπει να δώσουν στο Amazon χρόνο τουλάχιστον 45 ημέρες με γραπτή ειδοποίηση σε περίπτωση που θέλουν να καταγγείλουν τη σύμβαση.

Η είδηση της επέκτασης των υπηρεσιών της Amazon στον ξενοδοχειακό και τουριστικό κλάδο, έκανε τεράστια αίσθηση και δημοσιογραφικά και στον ανταγωνισμό:

. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Expedia Inc Dara Khosrowshahi, που εμφανίστηκε στο CNBC στις 25 Νοεμβρίου εξέφρασε την ικανοποίησή του και δήλωσε ότι καλωσορίζει την Amazon στο πάρτυ!». Το αφεντικό της Expedia είπε επίσης για τον συγκεκριμένο κλάδο, ότι πρόκειται για μια παγκόσμια Βιομηχανία με τρισεκατομμύρια δολάρια, μια πραγματικά ελκυστική βιομηχανία"

Ερωτηθείς αν υπήρξαν κάποιες πτυχές των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων που η Amazon θα είναι αποκλεισμένη, ο Khosrowshahi είπε:

«Δεν νομίζω ότι υπάρχει απόλυτη παράγοντας lock-up, γιατί είναι ακριβώς μια πάρα πολύ μεγάλη επιχείρηση. Εμείς έχουμε μια τεράστια βάση με πάνω από 300.000 ξενοδοχείων παγκοσμίως. Θα χρειαστεί πολύ οποιοσδήποτε παγκόσμιος παίκτης να φτάσει αυτά τα νούμερα και έχουμε πολύ εμπιστοσύνη σε εμάς…»