Ο Περιηγητής

Πολιτισμός καζίνων με αυτοφωράκηδες

Του Νίκου Ξυδάκη, πρώην υπουργού Πολιτισμού, από το ethnos.gr

Περισσότερα..

Διεθνείς αφίξεις και διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία στην Αθήνα - Ο γρίφος

Ενδιαφέροντα στοιχεία για την πορεία του τουρισμού σε μια χρονιά που η αγορά «διορθώνει» μετά από ένα 6ετή σχεδόν έντονα ανοδικό κύκλο δίνει ανάλυση της η GBR Consulting.

Περισσότερα..

Εκλογές κομβικές για την βιώσιμη ανάπτυξη των τουριστικών προορισμών

Οι κάλπες της Κυριακής στήθηκαν σε ένα σκηνικό πόλωσης και πολιτικών αναγνώσεων που κυρίως αφορούσαν την αξιολόγηση της τελευταίας περιόδου μνημονιακής διακυβέρνησης.

Περισσότερα..

Τουρισμός: Τα στοιχήματα της επόμενης μέρας και η Περιφέρεια Κρήτης

Με άρθρο του στον ιστότοπο kriti24.gr ο Αντώνης Παπαδεράκης υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με τον συνδυασμού του Σταύρου Αρναουτάκη τοποθετείται για τις προκλήσεις του τουρισμού στα Χανιά.

Περισσότερα..

Η σημασία για τον τουρισμό και την κοινωνία, του μνημονίου συνεργασίας Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου και Περιφέρειας Αττικής!

Ένα ακόμη σημαντικό βήμα για τη διαμόρφωση μιας «πρότυπης» κοινής τουριστικής συμπεριφοράς των τοπικών αρχών (περιφέρειες, δήμοι) και των τουριστικών φορέων έγινε με την υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας μεταξύ της Περιφέρειας Αττικής και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

Περισσότερα..

Τρία στοιχήματα για τον ελληνικό τουρισμό το 2019

Συνηθίζουμε να λέμε ότι για την Ελλάδα ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας. Τα τελευταία χρόνια με τα συνεχή ρεκόρ αφίξεων και εισπράξεων η ρήση αυτή αποκτά μια πραγματική ουσία καθώς ο τουρισμός έφτασε να συνεισφέρει στο 21% του ΑΕΠ και να είναι ο μεγαλύτερος εργοδότης της χώρας.

Περισσότερα..

«Tαυτότητα προορισμού» Μια μεγάλη ευκαιρία που θα επανατοποθετήσει τη χώρα και κάθε τόπο

Σήμερα στην Ελλάδα δεν υπάρχει σχεδόν κανείς που να μην έχει συνειδητοποιήσει τη σημασία της διακριτής ταυτότητας για τους προορισμούς και ορθώς οι όροι brand name, branding και destination brand είναι πάντα μέσα στις τοποθετήσεις εκπροσώπων τουριστικών φορέων. Το brand – αλλιώς μάρκα – ως έννοια δεν...

Περισσότερα..

Τι θα τα κάνει τα 7.401.152,76 ευρώ το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ);

Εγκρίθηκε από την Υπουργό Τουρισμού Έλενα Κουντουρά ο Απολογισμός και Ισολογισμός οικ. έτους 2017 του ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Ν.Π.Δ.Δ. όπως αναφέρεται

Περισσότερα..

Ο πόλεμος τιμών απειλεί τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη

Πυκνώνουν οι ενδείξεις και τα μηνύματα για επιχειρούμενο πόλεμο τιμών σε εκφάνσεις της τουριστικής οικονομίας.

Περισσότερα..

Να μην ξεχνάμε τον κίνδυνο υπερθέρμανσης

Πολλά ακούγονται για σειρά επενδύσεων σε ξενοδοχεία και διαμερίσματα. Ωστόσο κανείς δεν πρέπει να ξεχνά ότι ο τουρισμός είναι έχει χαρακτηριστικά κυκλικών φάσεων.

Περισσότερα..