Βουλή: Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ για τη Marketing Greece

12/5/2020
Την καταστρατήγηση των όρων διαφάνειας, της δίκαιης και ίσης μεταχείρισης με όρους υγιούς ανταγωνισμού των επιχειρήσεων με την απευθείας ανάθεση στην Marketing Greece του συνόλου της τουριστικής προβολής της χώρας μας ανεξαρτήτως της αξίας της σύμβασης και κατά παρέκκλιση της κείμενης εθνικής νομοθεσίας περί δημοσίων συμβάσεων, φέρνει με ερώτησή της στην Βουλή η Τομεάρχης Τουρισμού της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ και Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης Κατερίνα Νοτοπούλου.

Την ερώτηση συνυπογράφουν 41 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και καλούν τους κ.κ. Υπουργούς Τουρισμού και Ανάπτυξης και Επενδύσεων να απαντήσουν:



1) Ποια ανάγκη εξυπηρετείται με τον προσδιορισμό της Marketing Greece, ως δυνητικού αποκλειστικού αντισυμβαλλομένου, χωρίς τους περιορισμούς του Ν. 4412/2016, για συμβάσεις που αφορούν στην υλοποίηση προγραμμάτων και δράσεων προβολής, διαφήμισης, προώθησης, επικοινωνίας και δημόσιων σχέσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, και μάλιστα, ανεξαρτήτως ύψους ποσού οικονομικού ανταλλάγματος, τη στιγμή, μάλιστα, που υφίσταται διαφανής και γρήγορη διαδικασία με έλεγχο από την ΕΑΔΗΣΥ για απρόβλεπτα, εξωγενή γεγονότα; Με ποια κριτήρια εξαιρέθηκε η Marketing Greece από το νόμο 4412/2016 περί δημοσίων συβάσεων ενώ όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο της διαφήμισης και προβολής συνεχίζουν να υπόκεινται στους περιορισμούς του εν λόγω νόμου; Γιατί προσπερνάτε την ήδη δομημένη διαδικασία της ενσωματωμένης Οδηγίας όπως αποτυπώνεται στο άρθρο 32 του Ν.4412/2016 και παρακάμπτετε κάθε διαφανή διαδικασία αποκλειστικά για την Marketing Greece ;

2) Ποιά θα είναι τα προγράμματα που θα αναθέσει ο ΕΟΤ στην Marketing Greece, τα οποία δεν μπορεί να υλοποιήσει ο ίδιος καθώς διαθέτει επαρκές και κατάλληλο προσωπικό; Γιατί η εμπειρία των στελεχών του Οργανισμού παραγνωρίζεται τη στιγμή, που ο ΕΟΤ είναι ο μόνος φορέας της Χώρας, που έχει καταρτίσει και εφαρμόσει συστήματα διαχείρισης κρίσης στο παρελθόν, και μάλιστα με τη μικρότερη δυνατή δαπάνη και τη μέγιστη επιτυχία;

3) Με ποιό Μητρώο Προμηθευτών θα προβείτε στην απόδοση του εκάστοτε χρηματικού αντιτίμου της σύμβασης; Ποιές δικλείδες ασφαλείας έχετε προβλέψει στα ζητήματα απιστίας που εγείρονται εν προκειμένω;

4) Με την εν λόγω ρύθμιση θεωρείτε ότι καλλιεργείτε τον δίκαιο, αγνό και ανόθευτο ανταγωνισμό με όρους ελεύθερης αγοράς όπως διατείνεστε;