Ένα κροατικό νησί πλέει στον Τάμεση-Νέα καμπάνια από την Κροατία

9/10/2015
To Croatian Tourist Board έχει ξεκινήσει μια νέα εκστρατεία μάρκετινγκ αξιοποιώντας πολλαπλά κανάλια στο Λονδίνο, προκειμένου να ενισχύσει την εικόνα της και να αυξήσει τους τουρίστες από τη Βρετανική αγορά.



Η εκστρατεία με τίτλο «Full of Life» επικεντρώνεται στις πλούσιες και ποικίλες δραστηριότητες και εμπειρίες που προσφέρονται στους ξένους επισκέπτες σε όλη την Κροατία, από τα ιστορικά ορόσημα, μέχρι τα εκλεκτά κρασιά και τα παγκόσμιας κλάσης φεστιβάλ μουσικής.



Για να ξεκινήσει την νέα καμπάνια το Κροατικό Γραφείο Τουρισμού δημιούργησε ένα νησί που έπλεε στον Τάμεση . Οι διοργανωτές έκαναν λόγο για μία καμπάνια που στηρίζεται σε μια πολύ καλή χρόνια (το 2015) και πρόσθεσαν ότι η καμπάνια αξιοποιεί την παρουσία 1.244 κροατικών νησιών.