Πως μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων αξιοποιούν τις selfies και τις braggies

3/11/2015
Η φωτογραφία που ανεβάζει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάποιος φιλοξενούμενος ενός ξενοδοχείου στο πρώτο δεκάλεπτο της παραμονής του στο δωμάτιο, αξίζει πολύ περισσότερο από χίλιες λέξεις και το γνωρίζουν αυτό πολύ καλά οι μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων. Έτσι έχουν φθάσει στο σημείο να ανταμείβουν τους πελάτες τους που μοιράζονται τις εμπειρίες τους από τα ξενοδοχεία στα social media ιδιαίτερα εάν χρησιμοποιούν φωτογραφίες πιο γνωστές ως «braggies».
Αυτό αναφέρει το WTM Global Trends Report 2014, σε συνεργασία με το Euromonitor International, όπως παρουσιάστηκε στην World Travel Market του Λονδίνου την Τρίτη 3 Νοεμβρίου.
Η τρέλα των «selfies» που ξεκίνησε το 2013 έχει μετεξελιχτεί σε «Braggie» μία φωτογραφία που παίρνει ο τουρίστας και ανεβάζει στα social media μόλις δέκα λεπτά από την στιγμή που φτάνει στο ξενοδοχείο. Έχει αποδειχτεί ότι οι φωτογραφίες αυτές είναι συνήθως η θέα από το δωμάτιο του ξενοδοχείου, το κρεβάτι του ξενοδοχείου και ο γύρω χώρος.
Οι μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες ενθαρρύνουν τώρα τους πελάτες τους να συνδέονται με τα social media και να ανεβάζουν τέτοιες φωτογραφίες.
Αλυσίδες όπως η Kimpton Hotels και η Marriott προσφέρουν διάφορα κίνητρα, όπως εκπτώσεις ή "πόντους", στους πελάτες τους για να χρησιμοποιούν με τον τρόπο αυτό τα social media.
Επίσης η τάση αυτή θα μπορούσε να αξιοποιηθεί από αγορές όπως της Κίνας, της Βραζιλίας, Αργεντινής και μέσης Ανατολής όπου η ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ταχύτατη.