Ellinair: Νέοι προορισμοί με ορίζοντα τους 1,2 εκατ. επιβάτες

31/10/2018
Με σύμμαχο την ανοδική πορεία του ελληνικού τουρισμού, τα κενά που υπάρχουν στην εσωτερική αεροπορική αγορά, με τη μερική αποχώρηση της Ryanair και τις ισορροπίες τιμών, η εταιρία Ellinair, θυγατρική του Ομίλου Μουζενίδη (διακινητή του 60% του Ρωσικού κι Ουκρανικού τουρισμού προς την Ελλάδα) στοχεύει στο τέλος του 2019 να φτάσει τους 1.200.000 επιβάτες. Έτσι αποκτά μια νέα βάση στην Αθήνα και προγραμματίζει νέα δρομολόγια κάνοντας προσεκτικά βήματα ανάπτυξης. Μάλιστα, εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει το φράγμα του 1 εκατομμυρίου, μετά από μια σταθερή πορεία ανόδου τα τελευταία χρόνια. Το 2015 όταν ξεκίνησε πτήσεις από το ΔΑΑ «Ελ. Βενιζέλος» είχε 500.000 επιβάτες και το 2017 είχε μεταφέρει 750.000.

Στα προσεκτικά αυτά βήματα ανάπτυξης αναφέρθηκε, χτες, κατά την τελετή για τη νέα βάση της εταιρείας στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Θάνος Πασχάλης. «Είμαστε ελληνική εταιρεία και θέλουμε να ενισχύσουμε την παρουσία μας στην ελληνική αγορά» τόνισε χαρακτηριστικά. Η εταιρεία θα έχει στη βάση της στο αεροδρόμιο της Αθήνας ένα αεροπλάνο, χωρίς να αποκλείεται σε σύντομο χρονικό διάστημα να προσθέσει και δεύτερο. Μάλιστα είναι η 5η εταιρία βάσης που αποκτά βάση στο Ελευθέριος Βενιζέλος, πέραν του ομίλου της Aegean, της Ryanair, της Sky Express της Volotea.

Από την Αθήνα, έτσι, πετάει πέραν από τη Θεσσαλονίκη, που είναι και ο πλέον ενδιαφέρον εσωτερικός αεροπορικός προορισμός με 1 εκατομμύριο επιβάτες ετησίως και μέσο ναύλο τα 40 ευρώ (άνευ φόρων), στη Ρόδο και στο Ηράκλειο, ενώ από τις 2 Νοεμβρίου θα πετάει και στο Κρασνοντάρ της Ρωσίας. Για το καλοκαίρι αναμένεται να υπάρξουν προσθήκες με προορισμούς όπως η Μύκονος και η Κέρκυρα. Η ανάπτυξη κι άλλων προορισμών πάντως εξαρτάται κι από τν υποδοχή που θα έχουν ο κινήσεις της εταιρίας σε τοπικό επίπεδο. Είναι ενδεικτικό ότι παρά τις επαφές και τις προσπάθειες δεν περπάτησε η σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα Χανιά το περασμένο καλοκαίρι, παρά το γεγονός ότι από τον προορισμό είχε αποχωρήσει η Ryanair.

Πάντως η Ellinair, θυγατρική του Ομίλου Μουζενίδη, επενδύει στο επίπεδο υπηρεσιών και με τα μεγάλα αεροπλάνα που έχει προσπαθεί να μπει σφήνα στον ανταγωνισμό στην εσωτερική αγορά καθώς διαβλέπει εκεί κενά.



Πηγή: reporter.gr