Grivalia Hospitality: Το 2023 δίνει ultra-luxury ατμόσφαιρα στην Αθηναϊκή Ριβιέρα

25/10/2022
Τρια νέα επενδυτικά σχέδια που αναβαθμίζουν το τουριστικό προϊόν της χώρας και να δώσουν περαιτέρω πνοή στο Νότιο Μέτωπο Αττικής αλλά και στην Πάρο αναμένεται να ολοκληρωθούν το επόμενο έτος από την Grivalia Hospitality.

Πρόκειται για το One & Only Aesthesis στη Γλυφάδα, το ultra-luxury glamping στη Βούλα και το Piperi στην Πάρο με βάση όσα ανέφερε χθες στην Prodexpo ο Γιώργος Χρυσικός, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας

“Στην Grivalia Hospitality διαθέτουμε 3 αναπτύξεις που ολοκληρώνονται το επόμενο καλοκαίρι” είπε ο Γιώργος Χρυσικός, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Grivalia Hospitality.

Συγκεκριμένα στα Αστέρια Γλυφάδας δημιουργείται το One & Only Aesthesis, δυναμικότητας 128 κλειδιών. Μάλιστα σε σχέση με τις διαθέσεις της τοπικής κοινωνίας και τη “συσσώρευση” υψηλής στάθμης καταλυμάτων στην ευρύτερη περιοχή κ Χρυσικός σημείωσε “πως τέτοιου είδους επενδύσεις έχουν πολλά οφέλη για τις περιοχές που γειτνιάζουν και ο πολλαπλασιαστής είναι πολύ μεγάλος. Αρκετοί που είχαν δει την πρότερη κατάσταση των Αστεριών, δεν έχουν αίσθηση της έκτασης, η οποία είναι περίπου 280 στρέμματα. Εκεί δημιουργούμε ένα μικρό οικοδομικό αποτύπωμα, καθώς θα περιλαμβάνει μόνο 25.000 τ.μ. κτιριακών εγκαταστάσεων” τόνισε σημειώνοντας ότι “η κοινωνία το έχει υποδεχθεί πολύ καλά και το αναμένει, ενώ ως εταιρεία σεβόμαστε απόλυτα τους κατοίκους της περιοχής και φροντίζουμε τα έργα μας να μην προξενούν διάφορα ζητήματα (πχ όχληση, σκόνη κλπ)”.

Τι φέρνει στην περιοχή

Μάλιστα ανέδειξε και το πλεονέκτημα σε σχέση με άλλες της εν λόγω επένδυσης. “Όταν το έργο τεθεί σε λειτουργία, οι πελάτες του ξενοδοχείου θα είναι 5 λεπτά από την γειτονιά της Γλυφάδας και θα συμβάλλουν στην περαιτέρω ενίσχυση της τοπικής οικονομίας” τόνισε ο κ. Χρυσικός ενώ σημείωσε ότι το εμβληματικό έργο των Αστεριών Γλυφάδας, χωρίζεται σε δύο κομμάτια: το ένα είναι το ξενοδοχειακό κομμάτι και το άλλο κομμάτι είναι σχεδιασμένο και για το ευρύ κοινό.

Επιπλέον, σημείωσε πως η έκταση είναι πολύ μεγάλη και πως στα σχέδια της εταιρείας είναι όχι μόνο η διατήρηση της υφιστάμενης βλάστησης, καθώς τα υπάρχοντα δέντρα και φυτά έχουν ήδη μεταφυτευτεί σε ειδικό φυτώριο εντός του χώρου, αλλά και η φύτευση 200.000 νέων φυτών και δέντρων που έχουν επιλεχθεί βάσει τους κλίματος της περιοχής.

Ενέργεια και βιωσιμότητα

Ως προς την ανάπτυξη βιώσιμων και πιο ενεργειακά αποδοτικών έργων, ο ίδιος ανέφερε ότι για την Grivalia Hospitality δεν νοείται νέα ανάπτυξη χωρίς κριτήρια βιωσιμότητας και χωρίς να κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο που να έχει την μικρότερη επίπτωση στο περιβάλλον.

“Τα νέα έργα της εταιρείας θα στραφούν προς την πλήρη ενεργειακή αυτονόμηση, ενώ στα Αστέρια Γλυφάδας, όλη η ανάπτυξη έχει ξεκινήσει στα πρότυπα της αειφορίας, καθώς εκεί χρησιμοποιούνται βιώσιμα υλικά και υπάρχει πρόβλεψη για φωτοβολταϊκά σε συγκεκριμένους χώρους, όπως στα παρκινγκ, τα οποία θα εξασφαλίζουν την θέρμανση όλων τω υδάτινων στοιχείων (πισίνες)” σημείωσε ο κ. Χρυσικός.

Για την Αθηναϊκή Ριβιέρα, ο κ. Χρυσικός επισήμανε πως αλλάζει γρήγορα και θα το καταλάβει σύντομα και ο απλός πολίτης καθώς σε αυτήν την περιοχή υλοποιούνται πολύ σημαντικές αναπτύξεις. Στο πλαίσιο αυτό αναφέρθηκε σε ένα νέο έργο της Grivalia Hospitality στην Βούλα, σημειώνοντας πως έτσι δημιουργείται ένα υψηλότατης ποιότητάς προϊόν που θα θέσει την Αττική και την Ελλάδα σε ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο στον παγκόσμιο χάρτη.

Σε επίπεδο τιμολογιακής πολιτικής, ο Γ. Χρυσικός είπε πως ένα απλό κλειδί μπορεί να διαμορφώνεται στα 3.000 ευρώ και η βίλα μπορεί να κοστίζει 40.000 ευρώ το βράδυ στο Αmanzoe, ενώ στο νέο One & Only της Γλυφάδας οι τιμές θα ξεκινούν από 5.000 - 10.000 ευρώ το κλειδί

Στην ερώτηση αν το κοινό του ultra-luxury τουρισμού επαρκεί για να έχουν πληρότητα αυτές οι νέες αναπτύξεις, ο κ. Χρυσικός ανέφερε πως η Αθήνα πάντα είχε μικρό μερίδιο στο τουριστικό προϊόν και πως το μίγμα του τουρισμού στο ελληνικό GDP έχει ανέβει πολύ. “Το προϊόν της Grivalia Hospitality δεν είναι ανταγωνιστικό με το υφιστάμενο προϊόν, καθώς απευθύνεται σε ένα πιο premium κοινό” ανέφερε και σημείωσε πως στο κομμάτι των premium επισκεπτών, φέτος είχαμε πολύ μεγάλο κύμα από Αμερική, η οποία του χρόνου θα συνεχίσει να είναι ισχυρός πόλος ανάπτυξης του τουρισμού, ενώ έχουμε αρκετές αφίξεις στον τομέα υπερπολυτελούς τουρισμού και από την Βόρεια, Δυτική και Κεντρική Ευρώπη, καθώς και από την Ασία και τη Μέση Ανατολή.

Σε σχέση με τις άλλες αναπτύξεις που ολοκληρώνονται το επόμενο καλοκαίρι ο κ. Χρυσικός ανακοίνωσε πως η Grivalia Hospitality ετοιμάζει στην Βούλα ένα έργο που εστιάζει στο ultra-luxury glamping και είναι εντυπωσιακό τόσο από αισθητικής άποψης όσο και ποιότητας προϊόντος. “Αυτό το έργο θα ειναι έτοιμο τέλος της επόμενης χρονιάς και θα εκεί θα βρίσκεται επίσης το πρώτο private members club στα Νότια Προάστια, με αθλητικές εγκαταστάσεις, spa, εστιατόρια και άλλες παροχές. Επιπλέον, του χρόνου θα λειτουργήσει η τουριστική ανάπτυξη της Grivalia Hospitality στην Πάρο, δυναμικότητας 38 κλειδιών, ακολουθώντας το πρότυπο χαμηλής πυκνότητας που θέλει να εφαρμόζει η εταιρεία σε κάθε ανάπτυξη της” ανέφερε.


Εντός του 2023 θα λειτουργήσει επίσης η τουριστική ανάπτυξη της Grivalia Hospitality στην Πάρο, το Piperi, δυναμικότητας 38 κλειδιών, ακολουθώντας το πρότυπο χαμηλής πυκνότητας που θέλει να εφαρμόζει η εταιρεία σε κάθε έργο της.


Τέλος, όσον αφορά το θέμα του υπερτουρισμού, ο κ. Χρυσικός σημείωσε πως υπάρχουν νησιά που θεωρούνται κορεσμένα και δεν έχουν τις κατάλληλες υποδομές, ενώ το Α και Ω για να υπάρχει ένα ολοκληρωμένο προϊόν πέραν από τις επενδύσεις και τις αναπτύξεις, είναι και οι κατάλληλες υποδομές, οι οποίες θα πρέπει να βρεθούν είτε από το Δημόσιο είτε μέσα από συμπράξεις με ιδιώτες.

Γιώργος Αλεξάκης