Καμπάνια προβολής του ΕΟΤ στο διαδίκτυο με στόχο ΗΠΑ Αραβικές χώρες

1/6/2016
Διαφημιστικές ενέργειες με στόχο την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, μέσω του διεθνούς δικτύου Υahoo και του τουριστικού καναλιού Travel Channel International, συνολικού προϋπολογισμού άνω των 480.000 ευρώ, αποφάσισε να υλοποιήσει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.

H συνεργασία με το Yahoo περιλαμβάνει την υλοποίηση δύο δράσεων. Η πρώτη δράση αφορά στην τουριστική προβολή της χώρας στις ΗΠΑ και η δεύτερη σε Μέση Ανατολή και Αραβικές Χώρες. Σύμφωνα με την πρόταση του Yahoo, μέσω των διαδικτυακών του εργαλείων, θα υλοποιηθεί η τουριστική προβολή της χώρας στις ΗΠΑ με 19,8 διαφημιστικές εμφανίσεις. Στόχος του ΕΟΤ είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της Ελλάδας ως μοναδικού ονειρικού προορισμού διακοπών για τους Αμερικανούς. Η διαφημιστική καμπάνια, μέσω του διεθνούς δικτύου στις ΗΠΑ, θα έχει διάρκεια 3 μηνών. Ο προϋπολογισμός θα ανέλθει σε 122.301 ευρώ. Το δεύτερο πρόγραμμα, μέσω του Yahoo, έχει στόχο τις αγορές των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Σαουδικής Αραβίας, του Κατάρ, του Ομάν και του Μπαχρέιν, και θα διασφαλίσει, σύμφωνα με το διεθνές δίκτυο, την προβολή της χώρας με περίπου 50,5 εκατ. διαφημιστικές εμφανίσεις. Για την υλοποίηση του εν λόγω προγράμματος θα διατεθεί το ποσό των 157.662 ευρώ.

Eξάλλου, το διαφημιστικό πρόγραμμα για την προβολή της Ελλάδας, που θα υλοποιηθεί στο διεθνές τουριστικό κανάλι Travel Channel International, θα κοστίσει 205.000 ευρώ. Η συνεργασία αφορά στην παραγωγή διαφημιστικού υλικού 5 θεματικών σποτ ενός λεπτού με πλάνα ελεύθερα δικαιωμάτων για χρήση άλλων αναγκών του ΕΟΤ. Η προβολή του κάθε σποτ στο κανάλι θα γίνει 129 φορές και αναμένεται να το παρακολουθήσουν τηλεθεατές του σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. Τα σποτ θα είναι στην αγγλική γλώσσα και θα προβάλλουν την ελληνική γαστρονομία, το μοντέλο ήλιος - θάλασσα, τον τουρισμό πόλεων (City Breaks), τον πολυτελή τουρισμό και το Lifestyle.


Πηγή: Καθημερινή