Κερδίζει έδαφος ο «Αθλητικός Τουρισμός» – Συνέδριο στους Λειψούς

20/6/2018
Αυξανόμενο είναι το ενδιαφέρον σε αρκετές τοπικές κοινωνίες και τους φορείς που τις εκπροσωπούν, για τον αθλητικό τουρισμό, μία δραστηριότητα που τα τελευταία χρόνια κερδίζει συνεχώς έδαφος.

Πρόσφατα η Πάτρα με μία μεγάλη διεθνή διοργάνωση ιστιοπλοΐας Laser 4,7 είχε την ευκαιρία να προβάλλλει την περιοχή και ως προς το φυσικό περιβάλλον και ως προς τις δυνατότητες αξιοποίησης της περιοχής για ιστιοπλοϊκές διοργανώσεις διεθνούς εμβέλειας.

Σειρά έχουν οι Λειψοί όπου την Παρασκευή 22 και το Σάββατο 23 Ιουνίου θα πραγματοποιηθεί στο όμορφο νησί συνέδριο με θέμα “Αθλητικός Τουρισμός, η περίπτωση των Λειψων”.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση: «Το Συνέδριο συνδιοργανώνουν το Τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αθλητικού Τύπου (Π.Σ.Α.Τ.), η Εταιρεία Επιστημόνων Επικοινωνίας και Δημοσιογράφων ΤΑΔ, η Ένωση Συντακτών Επαρχιακού Τύπου, και o Δήμος Λειψών.

Θα αναπτυχθούν θέματα που αφορούν την αθλητική δραστηριότητα στους Λειψούς ως προσέλκυση τουρισμού, τις μορφές αθλητικού τουρισμού, την προβολή των αθλητικών δραστηριοτήτων απο τα Μ.Μ.Ε. κ.α.

Τα συμπεράσματα που θα προκύψουν θα είναι ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για το πως μπορεί ο αθλητισμός να συμβάλει στην τουριστική ανάπτυξη του νησιού».

Με πρόσφατη την επίσκεψή μου στους Λειψούς, όπου σημαντικό μέρος των τουριστών είναι Ιταλοί, μένει να δούμε ποιός θα είναι ο αντίκτυπος στη συγκεκριμένη κατηγορία τουριστών, που έχουν ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας με το νησί.

Πρέπει να σημειωθεί ότι η τάση αναπτυξης του αθλητικού τουρισμού, ενισχύεται από το γεγονός ότι στο εξωτερικό είναι σαφώς πιο διαδεδομένο φαινόμενο και οι «απαιτήσεις»-αναζητήσεις που υπάρχουν, δημιούργησαν και στη χώρα μας, που τα τελευταία χρόνια λόγω κρίσης, ψάχνει (ειδικά στις τοπικές κοινωνίες) συνεχώς ευκαιρίες για νέες δραστηριότητες, τη θέληση για αξιοποίηση και αυτού του τομέα, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής.

Ταυτόχρονα αποτελεί ευκαιρία ανάδειξης και προβολής αθλημάτων που δεν έχουν το χρόνο προβολής που θα τους άξιζε. Αρκεί βέβαια η είσοδος χορηγών και διαφημιζομένων να μην γίνει με υπερβολικούς τρόπους, όπως συχνά γίνεται πχ στο δρομικό κίνημα, όπου κυριαρχεί (πάντα κατά την υποκειμενική γνώμη του γράφοντος) η εικόνα της άκρατης διαφήμισης και όχι του αθλητισμού, που πατάει συνήθως στην οικονομική καχεξία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που προκειμένου να προχωρήσει σε διοργανώσεις, δέχεται και τις σχετικές προσφορές, με τους όρους που τις συνοδεύουν.


ert.gr