Οι νέες τάσεις στην πολιτική των ξενοδοχείων το 2015

4/1/2015
Οι μεγάλες αλλαγές που έρχονται το 2015 για τους πελάτες των ξενοδοχείων διεθνώς, για κάποιους ταξιδιώτες θα εξοικονομήσουν χρήματα και για κάποιους άλλους μπορεί να προκαλέσουν μερικούς πονοκεφάλους.

Πρώτον, τα καλά νέα: Οι μεγάλες αλυσίδες, αυτά τα μέγα-ξενοδοχεία που απευθύνονται κυρίως σε όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, προσαρμόζουν τις επιλογές του προϋπολογισμού τους και προσφέρουν δωρεάν Wi-Fi.


Και τα κακά νέα: Από 1η Ιανουαρίου δύο από τις μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων στον κόσμο καθιστούν δυσκολότερο για τους ταξιδιώτες την ακύρωση της κράτησης.
Μεταξύ των αναμενόμενων αλλαγών, η δωρεάν πρόσβαση στο Internet θα επηρεάσει τις περισσότερες επισκέπτες των ξενοδοχείων. Μια πιθανή εξοικονόμηση $ 10 έως $ 15 το βράδυ, μπορεί πραγματικά να προσθέσει διάρκεια διακοπών μιας εβδομάδας. Αλλά υπάρχουν και κάποιες άλλες παράμετροι. Οι περισσότερες αλυσίδες θα ζητήσουν από τους επισκέπτες να υπογράψουν τα loyalty programs των αλυσίδων. Στην αυσία αν μοιραστούν λίγες ακόμη πληροφορίες οι πελάτες μα τις αλυσίδες, θα μπορούν να έχουν εντελώς δωρεάν πρόσβαση στο ιντερνετ.
Στις αρχές του 2014, η InterContinental Hotels Group, η μητρική εταιρεία του Holiday Inn, έγινε η πρώτη μεγάλη αλυσίδα που πρσφέρει δωρεάν Internet σε όλα τα μέλη του προγράμματος πίστης του. Αυτό είναι ένα πλεονέκτημα που είχε περιορισμό στους τακτικούς επισκέπτες των ξενοδοχείων της αλυσίδας που ανήκουν σε επίπεδα ελίτ.
Καμία από τις αλυσίδες του ανταγωνισμού δεν ακολούθησε αυτή την απόφαση, μέχρι πριν από λίγες εβδομάδες, όταν η Marriott International ανακοίνωσε ότι όλα τα μέλη του προγράμματος ανταμοιβών της, θα πάρουν δωρεάν, βασικό Wi-Fi, ξεκινώντας από τις 15 Γενάρη εφ 'όσον κ΄σνουν κράτηση απευθείας με την εταιρεία. Τα δε Elite μέλη του Marriott Rewards θα συνεχίσουν να λαμβάνουν μια γρήγορη, υψηλής ποιότητας υπηρεσία Internet δωρεάν.

Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος μιας μακροπρόθεσμης προωθητικής πολιτικής από τα ξενοδοχεία για να ωθήσουν τους επισκέπτες - πελάτες να κάνουν κράτηση μέσω των ιστοσελίδων τους και των τηλεφωνικών τους κέντρων, αντί των υπηρεσιών, όπως Orbitz και Expedia, στα οποία θα πρέπει τα ξενοδοχεία να πληρώσουν τις προμήθειες.
Όταν η Starwood Hotels & Resorts Worldwide ακολούθησε, έκανε μια παρόμοια επιλογή: δωρεάν Internet από τις 2 Φεβρουαρίου για όποιον έκανε κράτηση άμεσα και δωρεάν και υψηλής ποιότητας ιντερνετικές υπηρεσίες για τα ελίτ μέλη.

Η Hyatt Hotels Corp. ήταν η επόμενη μεγάλη αλυσίδα που ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει δωρεάν Internet. Αλλά σε αντίθεση με τους άλλους, το προϊόν του θα είναι ελεύθερο τον Φεβρουάριο. Οι επισκέπτες δεν θα πρέπει να εγγραφούν απαραίτητα σε ένα κλαμπ και θα μπορούν να κάνουν κράτηση μέσω οποιουδήποτε καναλιού επιθυμούν.