Oι τάσεις στο email marketing στην τουριστική βιομηχανία

28/1/2015
To E-mail μάρκετινγκ έχει μπει σε μια εποχή ωριμότητας και οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, , είναι έτοιμες όπως ποτέ πριν να φτάνουν στους καταναλωτές με νέους και καινοτόμους τρόπους.

Δεδομένου ότι ο αριθμός των χρηστών e-mail αυξάνεται, σε παγκόσμιο επίπεδο, και καθώς τα ανοικτά ποσοστά σε όλες τις πλατφόρμες - αλλά κυρίως στον χώρο των κινητών τηλεφώνων - αυξάνονται, η ώρα είναι τώρα για την πλήρη εφαρμογή των μεθόδων μέσω e-mail με στόχευση και στρατηγικές εξατομίκευσης από τους εμπόρους ταξιδιωτικών υπηρεσιών. Μέσα σε αυτό το δρόμο για περισσότερες και καλύτερες τεχνολογίες που θα κάνουν το e-mail χρήσιμο για τους καταναλωτές σε πραγματικό χρόνο, κάθε φορά που ανοίγετε ή ξαναανοίγετε ένα μήνυμα, η επιτυχία στο μάρκετινγκ μέσω e-mail εξαρτάται από την ποιότητα του περιεχομένου.

Εάν τα ταξιδιωτικά brands δημιουργούν ένα συναρπαστικό περιεχόμενο, οι συνδρομητές θέλουν αυτό το αφήγημα στα εισερχόμενα τους. Όμως πρέπει γι αυτό ο ακριβώς σωστός τρόπος. Η συεχής βελτιστοποίηση στους διαφορετικούς τύπους συσκευών πηγαίνει τώρα χέρι-χέρι με το περιεχόμενο, και τα ταξιδιωτικά brands πρέπει να ευθυγραμμίσουν τα e-mails τους (και τις σελίδες προορισμού) με τα διάφορα μεγέθη και σχήματα που έχουν οι οθόνες των συσκευών που χρησιμοποιούν οι αποδέκτες των μηνυμάτων τους.

Όλα αυτά βέβαια αποτελούν μια περίπτωση, που η ίδια η έννοια του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ενδέχεται να αλλάξει. Οι καταναλωτές υφίστανται ένα περιβάλλον μεγαλύτερης ακρίβειας, ίσως όχι σε έναν κόσμο που χωρίζονται τακτοποιημένα τα e-mails, τα κείμενα, οι δημοσιεύσεις κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, οι ειδοποιήσεις εφαρμογών, καθώς και άλλες ειδοποιήσεις, αλλά σε έναν κόσμο με έμφαση στο περιεχόμενο. Με άλλα λόγια, οι ταξιδιώτες μπορεί να μην νοιάζονται πώς ακριβώς ένα μήνυμα από μια αεροπορική εταιρεία ή ένα μήνυμα ξενοδοχείου έρχεται να σε αυτούς, αλλα απλώς ότι έρχεται. Και μπορεί κάλλιστα να θέλουν να λάβουν το μήνυμα να τους με πολλούς τρόπους, αλλά να το λάβουν.