Στα 25 εκατ. ευρώ το κοινωνικό προϊόν του Metaxa Hospitality Group!

8/4/2019
Στη φωτογραφία από αριστερά ο κ.Κωνσταντίνος Μπουγιούρης της Local Food Experts που παρουσίασε τον Απολογισμό Βιωσιμότητας του Ομίλου Μεταξά, στο κέντρο ο κ. Ανδρέας Μεταξάς και δεξιά ο διευθυντής του Santo Maris Luxury Suites & Spa κ. Μάνος Μπορμπουδάκης. 

«Σημαία» κάνει τη βιωσιμότητα προορισμών και κοινωνιών ο Όμιλος Metaxa Hospitality Group που από τη δεκαετία του ΄70 έχει βάλει τη σφραγίδα του στην τουριστική ανάπτυξη της χώρας και ειδικά της Κρήτης με τα ξενοδοχεία Candia Maris – Creta Maris.

Έτσι σε μια προσπάθεια να καταδείξει ότι μόνος δρόμος για να συνεχίσει ο τουρισμός να δίνει αξίας σε όλους του εμπλεκόμενους έχει ξεκινήσει από το 2011 μια εντατική προσπάθεια να «μπολιάσει» του τουριστικό προϊόν που προσφέρει με τις βασικές αρχές του ΟΗΕ για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Επιπλέον έχει υιοθετήσει τον Παγκόσμιο Κώδικα Ηθικών Αρχών για τον Τουρισμό.

"Ο Απολογισμός Βιωσιμότητας 2018, του Metaxa Hospitality Group ενοποιεί για πρώτη φορά σε επίπεδο Ομίλου τις δράσεις Βιωσιμοτητας που κάνουμε και στα τρία ξενοδοχεία μας, Creta Maris Beach Resort, TUI Magic Life Candia Maris και Santo Maris Luxury Suites & Spa.  Είναι ένας Απολογισμός Αξιών. Στο Metaxa Hospitality Group, η Βιωσιμότητα είναι στο DNA μας γι’ αυτό και την ενσωματώσουμε σε όλες τις εκφάνσεις λειτουργίας των ξενοδοχείων μας", αναφέρει στο εισαγωγικό του σημείωμα στον Απολογισμό Βιωσιμότητας 2018 ο κ. Ανδρέας Ν. Μεταξάς Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Μεταξά.

Στον Απολογισμό Βιωσιμότητας προσθέτει, «αποτυπώνονται τα συναισθήματα, οι πεποιθήσεις και η αποφασιστικότητα καθενός ξεχωριστά και όλων μαζί των 600 και πλέον εργαζομένων του Ομίλου μας στη Κρήτη και στη Σαντορίνη. Όλων αυτών που καθημερινά δίνουν την ψυχή τους για να προσφέρουν στις μοναδικές τοποθεσίες των ξενοδοχείων μας, αυθεντικές εμπειρίες μπολιασμένες με τον πολιτισμό, τα έθιμα και την ιστορία του κάθε τόπου, με όρους Βιωσιμότητας και Κοινωνικής Υπευθυνότητας.

 Δεσμεύομαι προσωπικά ότι με αυτόν ακριβώς τον τρόπο θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε στο μέλλον: Δημιουργώντας Αξία για τους Ανθρώπους μας, την Κοινωνία τους Επισκέπτες μας, το Περιβάλλον και τους Συνεργάτες/Προμηθευτές»


 Το Metaxa Hospitality Group όπως είναι η νέα επωνυμία, του ξενοδοχειακού Ομίλου Μεταξά δημιούργησε το 2018 ένα κοινωνικό προϊόν αξίας 24.861.159 ευρώ για το 2018, όπως ανέφερε ο κ. Μεταξάς μιλώντας στην παρουσίαση του απολογισμού στο Santo Maris Luxury Suites & Spa στην Οία της Σαντορίνης.

Το Metaxa Hospitality Group ακολουθεί τα Διεθνή Πρότυπα Βιώσιμης Διαχείρισης του World Travel & Tourism Council (WTTC) και δεσμεύεται οικειοθελώς στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ).
Σύμφωνα με τον απολογισμό Βιωσιμότητας 2018, του Metaxa Hospitality Group ο όμιλος διαθέτει τρία ξενοδοχεία τα Creta Maris Beach Resort, TUI Magic Life Candia Maris και Santo Maris Luxury Suites & Spa , με 1.023 δωμάτια συνολικά, 396.650 διανυκτερεύσεις και 669 εργαζόμενους εκ των οποίων οι 328 είναι άνδρες και οι 341 γυναίκες, ενώ η πλειονότητα των εργαζομένων ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 18 έως 29 ετών (263). Επίσης οι 657 είναι έλληνες (98,2%) και το μεγαλύτερο ποσοστό εξ αυτών έχουν μόνιμη κατοικία κοντά στις ξενοδοχειακές μονάδες που εργάστηκαν, επιστρέφοντας συνολικά 9.458.168,35 ευρώ στην τοπική κοινωνία.

 Όπως αναφέρει ο απολογισμός «στην προσπάθειά μας να ενσωματώσουμε τη Βιωσιμότητα σε όλες τις εκφάνσεις λειτουργίας του Ομίλου, δεν θα μπορούσαμε να αφήσουμε εκτός τους επισκέπτες μας.

 Η ενημέρωση των επισκεπτών για όλες τις δράσεις Βιωσιμότητας του Ομίλου, ξεκινάει πριν από την άφιξή τους στα ξενοδοχεία μας, μέσω της ιστοσελίδας μας, αλλά και μέσω της γραπτής και τηλεφωνικής επικοινωνίας που πραγματοποιείται με τα τμήματα πωλήσεων, κρατήσεων και μάρκετινγκ.

 Κατά την άφιξή τους στα ξενοδοχεία μας, οι επισκέπτες λαμβάνουν ένα ενημερωτικό φυλλάδιο όπου περιγράφονται αναλυτικά όλες οι δράσεις Βιωσιμότητας, το οποίο τους καλεί ταυτόχρονα να γίνουν μέρος των δράσεων αυτών»


 Ο Όμιλος Μεταξά θέλοντας να ανταποδώσει στους Επισκέπτες την εμπιστοσύνη που του δείχνουν, προσφέρει υψηλής ποιότητας εμπειρίες διακοπών που ‘’μυρίζουν Ελλάδα”. Εμπειρίες μοναδικές, με έντονο τοπικό “χρώμα”, πάντοτε σε επωφελή σχέση ποιότητας-τιμής ενσωματώνοντας στη λειτουργία των ξενοδοχείων τις διεθνώς καλύτερες πρακτικές και τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας. Παράλληλα, υλοποιεί εκ των προτέρων όλες τις απαραίτητες ενέργειες, έτσι ώστε οι επισκέπτες του να απολαμβάνουν ποιοτικές υπηρεσίες με τις υψηλότερες διεθνείς προδιαγραφές υγιεινής και ασφάλειας.

 Επιπλέον όπως σημειώνεται στον απολογισμό «εμπνεόμενοι από τη φιλοσοφία του προγράμματος We do local, υλοποιούμε σειρά διαδραστικών εκδηλώσεων, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο στους επισκέπτες την ευκαιρία να βιώσουν στιγμές από τη καθημερινότητα της Κρήτης και της Σαντορίνης, όπως την ζουν οι ντόπιοι.
1. Διαδραστικά μαθήματα μαγειρικής
2. Μαθήματα ελληνικής γλώσσας
3. Συμμετοχή στον παραδοσιακό Κρητικό Τρύγο
4. Συμμετοχή στις παραδοσιακές Κουρές προβάτων
5. Διαδραστικά μαθήματα παραδοσιακής ζαχαροπλαστικής (σουτζούκια ή κρεμανταλιές, Οψιγιάς).

 Αναφορικά με την πολιτική εφοδιασμού και προμηθειών του Metaxa Hospitality Group, αυτή βασίζεται στην εμπιστοσύνη στην ποιότητα των ελληνικών προϊόντων. Το Group εφοδιάζεται με πρώτες ύλες και προϊόντα καταρχάς από την Ελλάδα, ενώ έχει και δικές του αγροτικές παραγωγικές μονάδες, επιτυγχάνοντας αφενός να προσφέρει την ευκαιρία στους επισκέπτες του να γευτούν τα τοπικά προϊόντα των περιοχών που επισκέπτονται, ενισχύοντας ταυτόχρονα και την τοπική οικονομία.

 Συγκεκριμένα, το 2018 προμηθεύτηκε το 69,46% των πρώτων υλών και προϊόντων από την ελληνική αγορά., συνεισφέροντας συνολικά 2.240.678,71 ευρώ στην εθνική και τοπική οικονομία. Το 2018 ο Όμιλος συνεργάστηκε με 113 τοπικούς παραγωγούς τροφίμων, ενδυναμώνοντας την οικονομία της Κρήτης και της Σαντορίνης, και προβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο τα προϊόντα της ελληνικής γης και την ελληνική γαστρονομία.

 Ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον επιδεικνύει ο όμιλος στην πολιτική εξοικονόμησης ενέργειας μειώνοντας την κατανάλωσή συμβατικών πηγών ενέργειας και αυξάνοντας τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

 Γενικότερα ο απολογισμός διαρθρώνεται σε πέντε στρατηγικούς άξονες: Αξία για τους Ανθρώπους μας, αξία για τους Επισκέπτες, αξία για τους Συνεργάτες – Προμηθευτές, αξία για την Κοινωνία, αξία για το Περιβάλλον.
Συνολικά για το 2018 το κοινωνικό προϊόν ύψους 24.861.159 ευρώ του Metaxa Hospitality Group αναλύεται σε 5.993.577 ευρώ για το προσωπικό, 753.418 ευρώ προς το δημόσιο, 3.445.436 ευρώ στους ασφαλιστικούς οργανισμούς, 368.837 στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης και 14.299.890 σε επενδύσεις, αποσβέσεις κ.λ.π.


 Nα σημειωθεί ακόμη ότι ο Όμιλος Metaxa Hospitality Group υλοποιεί ήδη μία νέα επένδυση στην Σαντορίνη ύψους;11,5 εκατ. ευρώ στη θέση Βλυχάδα, ενώ πρόσφατα ενεκρίθη από τη Διϋπουργική Επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων το επενδυτικό σχέδιο «Cape Tholos Luxury Resort» ύψους 149,6 εκατ. ευρώ. To project θα υλοποιηθεί σε ιδιόκτητη έκταση 1.200 στρεμμάτων στον κόλπο του Μιραμπέλο στο Λασίθι, και αφορά στη δημιουργία δύο Ξενοδοχειακών μονάδων 300 κλινών εκάστη, ενός τουριστικού χωριού 208 κατοικιών και καταφυγίου τουριστικών σκαφών.

 Στη Σαντορίνη ο όμιλος Μεταξά έχει παρουσία από τον Μάιο του 2016 με το Santo Maris Oia Luxury Suites Spa, το πρώτο πιστοποιημένο boutique hotel στη χώρα από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας το οποίο διαθέτει 57 δωμάτια. Στο σχεδιασμό περιλαμβάνεται και η δημιουργία συνεδριακού κέντρου 200 θέσεων.
Η δεύτερη επένδυση που υλοποιείται βρίσκεται στη θέση Βλυχάδα και αφορά στη δημιουργία πολυτελούς ξενοδοχειακής μονάδας 67 δωματίων, πέντε αστέρων.

 Το 2018 έκλεισε για τον όμιλο Μεταξά με έσοδα 37,3 εκατ. ευρώ έναντι 33,2 εκατ ευρώ του 2017 , ενώ το 2012 τα έσοδα ήταν μόλις 19,.18 εκατ. ευρώ. Από το 2016 στα έσοδα προστίθεται και το Santo Maris Oia Luxury Suites Spa.