Στην Πάτρα το πρώτο MΟΧΥ by Marriott στη Ν. Ευρώπη – Οι επόμενοι σταθμοί

17/5/2019
Στη Νέα Υόρκη, τη Νέα Ορλεάνη, το Μόναχο, το Μιλάνο και τη Φρανκφούρτη, η Πάτρα είναι το νέο σημείο όπου κάνει «σταθμό» το δυναμικό brand του πολυεθνικού κολοσσού της Mariott, που βασίζεται σε μια νέα αντίληψη για τη ξενοδοχειακή φιλοξενία που βασίζεται στο ζωντανό, παιχνιδιάρικο design, τη νέα φιλοσοφία ευρηματικών χώρων που ξεχωρίζουν για τη φιλική και προσιτή εξυπηρέτηση.

Την Τετάρτη σε μια λαμπρή τελετή παρουσία τοπικών αρχών αλλά και του αμερικανού πρέσβη Τζ. Πάιατ που είχε καταλύσει στο ξενοδοχείο καθώς είχε την ίδια μέρη εγκαινιάσει μεγάλη αμερικανική επένδυση στα αιολικά πάρκα στη Ναυπακτία το Moxy Patra Marina αποκαλύφθηκε στο κοινό. Μάλιστα μιλώντας στο Bluebirds.gr ο κ. Πάιατ υπογράμμισε ότι η Πάτρα μπορεί να λειτουργήσει ως πύλη της Ελλάδας προς τη δύση και η παρουσία μιας τόσο αναγνωρίσιμης μπράντας είναι διαβατήριο διείσδυσης ειδικά στο αμερικανικό κοινό.




Πρόκειται για το ιστορικό ξενοδοχείο «Μορέας» που άφησε το δικό του αποτύπωμα και λειτούργησε από το 1974 έως και τα μέσα της δεκαετίας του ’80 στην πόλη και που πλέον με την παρέμβαση του σχήματος Πανγαία – Dimand - CS Hospitality – Shaner Group έχει αλλάξει άρδην με μια επένδυση περίπου 9 εκατομμυρίων ευρώ (στα 3,7 εκατ. ήταν το τίμημα της αγοράς του ακινήτου από την Πανγαία).

Το Moxy Patra Marina έχει μια πρωτοτυπία για αυτού του είδους το brand. Πέρα από τα 116 δωμάτια είναι το πρώτο του εν λόγω brand της Marriott στην Ελλάδα και στην Μεσόγειο που είναι μπροστά στη θάλασσα και διαθέτει πισίνα. «Πρόκειται για το πρώτο Moxy της Marriott δίπλα στη θάλασσα και με πισίνα. Θεωρείται low budget ξενοδοχείο, αλλά προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες φιλοξενίας» ανέφερε κατά την τελετή εγκαινίων ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνική Πανγαία Άρης Καρυτινός.

«Ο κορεσμός θα έρθει πολύ γρήγορα στα πέντε αστέρων ξενοδοχεία, ενώ υπάρχει έλλειμμα σε αυτά των τριών αστέρων. Όταν βλέπετε να δημιουργούνται ξενοδοχεία 15 δωματίων, μαζικά, όπως συνέβαινε παλιά με τα παγωτατζίδικα και τα video clubs, κάτι συμβαίνει. Εκτιμούμε ότι η αγορά θα διορθώσει το 2020 και γι’ αυτό οι κινήσεις μας είναι προσεκτικές» ανέφερε, χαρακτηριστικά, ο Δημήτρης Ανδριόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Dimand.



Το νέο ύφος

«Πρωτοποριακοί χώροι, ευφάνταστα cocktail και 116 υπερ-μοντέρνα δωμάτια, δένουν αρμονικά με τον δημιουργικό, πρόσχαρο χαρακτήρα της Πάτρας και ανοίγουν τον δρόμο για νέες εμπειρίες.

To νεανικό, παιχνιδιάρικο και ανοικτό πνεύμα της Moxy αντικατοπτρίζεται στον συνδυασμό της τολμηρής σχεδίασης και του προσιτού στυλ. Η εμπειρία Moxy ξεκινά στο μοναδικό lobby: φωτεινό, ευάερο και γεμάτο ζωή. Οι επισκέπτες γίνονται δεκτοί με δωρεάν κοκτέιλ στο μπαρ, που βρίσκεται στην «καρδιά» του ξενοδοχείου.




Το κεντρικό σημείο του ξενοδοχείου, το «σαλόνι» του ξενοδοχείου είναι εκεί όπου όλα συμβαίνουν. Ατμοσφαιρικός φωτισμός, χρωματιστές πινελιές στον σχεδιασμό, με γκράφιτι στους τοίχους και μοντέρνα έπιπλα συνθέτουν την εικόνα. Το σαλόνι παρέχει στους επισκέπτες δυνατότητες σύνδεσης ρεύματος και usb, καθώς και γρήγορη και δωρεάν πρόσβαση στο ίντερνετ για απόλυτη συνδεσιμότητα. Αποτελεί ένα ζεστό χώρο με θετική ενέργεια για συγκεντρώσεις, ειδικές εκδηλώσεις ή κοκτέιλ, πάντα συνοδεία εκλεκτής μουσικής που συνάδει με την διάθεση των παρευρισκόμενων» αναφέρεται από την διοίκηση του ξενοδοχείου σε σχέση με το χαρακτήρα του.

Ψηφιακή διάσταση

Με μότο «Now and Wow» και τεχνολογικά προηγμένες λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά, όπως το mobile key, που δίνει τη δυνατότητα στον επισκέπτη να ελέγχει την κλειδαριά του δωματίου του από το κινητό του, το Moxy Patra Marina είναι ένα ιδιαίτερο εγχείρημα, τόσο για τη χώρα όσο και για την τοπική κοινωνία. Το προσωπικό, που αποτελείται κυρίως από Πατρινούς που αγαπούν την πόλη και γνωρίζουν όλα τα μυστικά της, καλωσορίζει με χαρά κάθε επισκέπτη. Όπως ανέφερε ο Ανδρέας Κόντος γενικός διευθυντής της GS Hospitality πρόθεση της ομάδας που τρέχει το νέο ξενοδοχείο είναι να βοηθήσει την Πάτρα να σηκώσει τον πήχη στον τομέα της φιλοξενίας. Όπως είπε δε η πόλη λόγω Πανεπιστημίου, Νοσοκομείου και θέσης προσφέρει πολλές προοπτικές για ανάπτυξη ιατρικού, συνεδριακού αλλά και μορφών θεματικού τουρισμού.



Φορέας επένδυσης είναι η «DPN ΑΕ» σε μισθωμένο ακίνητο από την «Εθνική Πανγαία Α.Ε.Ε.Α.Π.», την μεγαλύτερη εταιρεία επενδύσεων σε ακίνητη περιουσία στην Ελλάδα η οποία καταγράφει έντονη επενδυτική δραστηριότητα και στον χώρο του hospitality. To Project Management του Έργου ανέλαβε η κορυφαία ελληνική εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων «DIMAND ΑΕ», ενώ το management του ξενοδοχείου η «CS Hospitality/Shaner Group», εγκεκριμένος operator της Marriott International.

Τα νέα moxy

Πέρα από την Πάτρα το σχήμα που έφερε στο Moxy Patras αναμένεται να ανοίξει κι αλλού στην Ελλάδα μονάδες. Μάλιστα όπως εκτίμησε ο κ. Ανδριόπουλος η Ελληνική αγορά σηκώνει ακόμη και 20 τέτοιου είδους ξενοδοχεία. Τα νησιά, όπως η Μύκονος, Σαντορίνη, Κρήτη, Ρόδος είναι σημεία ενδιαφέροντος. Όμως σε φάση εκκίνησης είναι το νέο ξενοδοχείο Moxy, 200 δωματίων, στην Ομόνοια, στη θέση του Σαρόγλειου Μεγάρου, στην αρχή της οδού Σταδίου . Υπολογίζεται ότι Δεκέμβριο 2020-Μάρτιο 2021, το Moxy της Αθήνας θα έχει ολοκληρωθεί, με το στόχο να είναι η δημιουργία συνολικά τεσσάρων ξενοδοχείων του συγκεκριμένου brand στην ελληνική πρωτεύουσα. Την μίσθωση του κτηρίου, συνιδιοκτησίας του Μετοχικού Ταμείου Στρατού και της Λέσχης Αξιωματικών Ενόπλων Δυνάμεων με ποσοστά 62% και 38%, αντίστοιχα, που παρέμενε κλειστό, για πολλά χρόνια, ανέλαβε, ύστερα από διαγωνισμό η Dimand για χρονικό διάστημα 25 χρόνων με option άλλα 25 χρόνια. Επίσης στα Χανιά είναι σε φάση οριστικοποίησης η εκκίνησης μια μεγάλης σύνθετης επένδυσης που θα περιλαμβάνει και Moxy, ενώ διερευνώνται και ακίνητα από την Λάρισα, τη Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο.

Γιώργος Αλεξάκης