Τα μικρά αεροδρόμια αναζητούν δρόμο στο μέλλον

4/4/2016
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής το υπουργείο Υποδομών επιχειρεί, σύμφωνα με πληροφορίες, να προτείνει στις αεροπορικές εταιρείες –που θα κερδίσουν μέσω διαγωνισμού τα άγονα δρομολόγια– να επενδύσουν σε ορισμένα από τα μικρά περιφερειακά αεροδρόμια που δεν βρίσκονται στα 14 ιδιωτικοποιημένα.

Με απόφαση όμως του αρμόδιου υπουργού εγκρίθηκε η «διαδικασία διαπραγμάτευσης και η πρόσκληση υποβολής προσφορών για την ανάδειξη αναδόχου/ων για την εκμετάλλευση των 26 άγονων αεροπορικών γραμμών» για τέσσερις μήνες, από 1ης Απριλίου έως 30 Σεπτεμβρίου 2016.
Ο προϋπολογισμός της επιδότησης ανήλθε στα 148 εκατ. και η Olympic Air (ανήκε το 2012 στον όμιλο της MIG) είχε αναλάβει τα εξής δρομολόγια (Αθήνα - Αστυπάλαια, Ικαρία, Λέρος, Μήλος, Κύθηρα, Νάξος, Πάρος, Κάρπαθος, Σκιάθος, Κάλυμνος και Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος - Σητεία, Ρόδος - Κως - Λέρος - Κάλυμνος - Αστυπάλαια, Ρόδος - Καστελλόριζο) αντί 109 εκατ. ευρώ, ενώ η Aegean μόλις ένα (Αθήνα - Σκύρος) έναντι 3,2 εκατ. Η Astra είχε αναλάβει πέντε (Αθήνα - Σητεία 3,7 εκατ. και Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα 5,4 εκατ., Θεσσαλονίκη προς Χίο, Καλαμάτα και Σάμο) αντί 9,2 εκατ. (εκ των οποίων τα τρία τελευταία χωρίς επιδότηση) και η Sky Express πέντε δρομολόγια έναντι 35,4 εκατ. ευρώ.